Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد پوگبا را پر درآمد ترین بازیکن تیم میکند، اما اگر...

© AFP 2023 / Pool / Sascha SteinbachПолузащитник английского футбольного клуба "Манчестер Юнайтед" Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия
Полузащитник английского футбольного клуба Манчестер Юнайтед Поль Погба на тренировке в Кельне, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2021
عضو شوید
بر اساس گزارش ها در انگلیس، منچستر یونایتد آماده است تا در این تابستان پل پوگبا هافبک فرانسوی خود را در لیست فروش بگذارد.

به گزارش اسپوتنیک، پوگبا که در رادار دو باشگاه یوونتوس و رئال قرار دارد،

قرارداد فعلی این ستاره فرانسوی با یونایتد در سال آینده و در میان حدس و گمان های زیاد که وی را به رئال مادرید و یوونتوس متصل می کند، تمام می شود.

با این حال دیلی میرور ادعا می کند که یونایتد اواخر این ماه مذاکراتی را با این بازیکن 28 ساله برای تمدید آغاز خواهد کرد که در صورت توافق ستاره فرانسوی او بالاتر از دیوید ده خیا به عنوان پردرآمدترین بازیکن باشگاه خواهد شد.

طبق این گزارش، یونایتد میخواهد دستمزد او را به هفته ای 400 هزار پوند افزایش دهد تا او را برای ماندن در الترافورد متقاعد کند.

در همین حال امت دیگر روزنامه در انگلیس، سان ادعا می كنند كه اگر ملی پوش فرانسوی پیشنهاد تمدید باشگاه را رد کند و یا خواسته های مینو رایولا ایجنت پوگبا بیش از حد انتظا باشد، باشگاه بی به صورت قطعی در تابستان برای فروش او اقدام خواهد کرد.

پوگبا در کنار علاقه رئال همچنین برای انتقال به باشگاه سابقش یوونتوس نیز پیوند خورده است و در صورتی که یونایتد تصمیم به فروش او بگیرد، به نظر میرسد در تابستان پیش رو رقابتی دیگر میان رئال و یوونتوس برای جذب این ستاره ارزشمند ایجاد شد.

اما باید دید که رئال و یووه که هر دو به شدت از پاندمی کرونا ضرر کرده اند، توانایی خرید این هافبک فرانسوی را دارند.

از سویی باید دید که رئال اولویتش را کماکان بروی هلند و امباپه گذاشته و یا هنوز به پوگبا فکر میکند.

طبق گزارش ها در انگلیس یونایتد درصورت از دست دادن پوگبا به سراغ دکلان رایس بازیکن وستهم، ویلفرد ان دیدی بازیکن لستر و یا هم سائول نیگز بازیکن اتلتیکومادرید خواهد رفت.

با این وجود سرمربی یونایتد سولسشایر برای ماندن ستاره تیمش در جمع شیاطین سرخ خوشبین است و معقتد است باشگاه پوگبا را برای ماندن راضی خواهد کرد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала