آتش باری بر میدان هوایی کندهار 

© Photo / Twitterآتش باری بر میدان هوایی کندهار 
آتش باری بر میدان هوایی کندهار  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2021
عضو شوید
میدان هوایی کندهار پس از چاشت امروز به طور غیرمستقیم زیر آتش قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی نیروهای امریکایی در افغانستان در تویترش نوشته است، میدان هوایی کندهار پس از چاشت امروز به طور غیر مستقیم زیر آتش قرار گرفت، که این رویداد تلفات و خساراتی در پی نداشته است.

او همچنان در ادامه پیامش نوشته است: "بازگشت به خشونت امری غیر منطقی و غم انگیز خواهد بود. اما اشتباه نکنید، ما از ابزار نظامی برای پاسخگویی قاطعانه به هر نوع حمله علیه ائتلاف و وسایل نظامی برای پشتیبانی از نیروهای امنیتی افغانستان برخوردار هستیم. این اشتباه است اگر در آن جهت حرکت کنید".

سخن‌گوی نیروهای امریکایی می‌گوید، که پس از آن‌که بر میدان‌هوایی کندهار حمله شد، آنان یک حملۀ هوایی متقابل را راه‌اندازی کردند. به‌گفتۀ او چندین فیر راکت که به‌هدف انداخت بر میدان‌هوایی کندهار آماده شده بودند، نابود شدند.

​یادآوری می کنیم، که پیش از این ذبیح الله مجاهد به خاطر بیرون نشدن نیروهای خارجی از افغانستان تا اول ماه می در تویترش نوشت: اینکه خروج نیروهای اشغالگر از افغانستان از اول ماه می که در توافقنامه تعین شده بود، تأخیر شد، این سرپيچی اصولا راه هرگونه اقدام مناسب را برای این گروه در برابر نیروهای اشغالگر باز نموده است.

او در ادامه نوشته بود، که  اکنون مجاهدین امارت اسلامی منتظراند تا رهبری امارت اسلامی با درنظرداشت استقلال کشور، ارزش ها و منافع علیا مردم خود چه گونه تصمیم می گیرد و فیصله می نماید، مجاهدین مطابق ان عمل خواهد نمودند، ان شاءالله.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала