Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لبخند دوباره زیدان؛ راموس برگشت !

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیوراموس کاپیتان رئال مادرید
سرخیوراموس کاپیتان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
عضو شوید
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید امروز با سایر اعضای تیم به گونه کامل تمرینات را انجام داد و ممکن است برابر اوساسونا بازی نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید به تمرینات گروهی بازگشت و امروز تمرینات کامل خود را با سایر بازیکنان سپری کرد در حالی‌که مردان زیدان برای بازی شنبه در لالیگا در خانه اوساسونا آماده می‌شوند.

طبق برنامه راموس روز شنبه قبل از دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا زمان بازی به دست خواهد آورد تا در لندن مقابل چلسی به میدان برود و این می‌تواند در زمان مصدومیت جدی دیگر برای کارواخال، خبر خوبی به زیدان باشد.

راموس هنگام انجام بازی‌های ملی با تیم ملی اسپانیا آسیب عضلانی دید و حالا بازگشت او باعث افزایش قدرت خط دفاعی می‌شود علی‌رغم این‌که ناچو و میلیتائو کار تحسین برانگیزی انجام می‌دهند که اخیراً هر دو جانشین زوج اصلی راموس و واران بوده‌اند.

به روزرسانی مصدومان

مندی هنوز کاملاً مناسب نیست و به تنهایی به تمرینات خود ادامه می‌دهد و بعید به نظر می‌رسد برای بازی چلسی آماده باشد. والورده هنوز با علائم خفیف ویروس کرونا رنج می‌برد و بازگشت وی به آخرین آزمایش PCR بستگی دارد اما پیش بینی می‌شود که او به لندن سفر کند.

ناچو در تمرین روز پنجشنبه غایب جدیدی بود که این مدافع در بازی خانگی روز سه شنبه مقابل شاگردان توخل ضربه ناگهانی در زمین دید. انتظار می‌رود که وی به دلیل یک اقدام پیشگیرانه روز جمعه به کار با تیم برگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала