تاکید به حمایت دوامدار از نیرو های افغان؛ محور دیدار محب با دستیار وزارت خارجه آمریکا

© @https://twitter.com تاکید به حمایت دوامدار از نیرو های افغان؛ محور دیدار محب با دستیار وزارت خارجه آمریکا
 تاکید به حمایت دوامدار از نیرو های افغان؛ محور دیدار محب با دستیار وزارت خارجه آمریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
مشاور امنیت ملی رئیس جمهور کشور با دین تامپسون دستیار وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا برای آسیای جنوبی و آسیای میانه، در کابل، دیدار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، حمدالله محب مشاور امنیت ملی کشور با دین تامپسن دستیار وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا برای آسیای جنوبی و آسیای میانه، که به کابل آمده است، دیدار کرد.

محب به مردم: نگران بدترشدن وضعیت پس از خروج نیروهای خارجی نباشید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2021
محب به مردم: نگران بدترشدن وضعیت پس از خروج نیروهای خارجی نباشید

دفتر شورای امنیت ملی کشور با نشر خبرنامه‌ای گفته که آقای تامپسون پیام جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده را به آقای محب رساند که حاوی تعهد بر ادامه کمک برای نیروهای امنیتی و دفاعی افغان، ادامه کمک‌های توسعه‌ای برای کشور و حمایت بین‌المللی آمریکا از صلح در افغانستان می‌باشد.

آقای محب گفت که افغانستان به تصمیم رییس جمهور بایدن احترام می‌گذارد و با ایالات متحده و همکاران بین‌المللی به طور منظم، موثر و از نزدیک، برای خروج منظم و حفظ ماموریت‌های دیپلماتیک کار می‌کند.

مشاور امنیت ملی کشور گفت که نیروهای امنیتی و دفاعی افغان، توانایی دفاع از کشورشان را دارند و افغانستان شریک قابل اعتماد در مبارزه با تروریسم است.

این در حالی است که جو بایدن رییس جمهور آمریکا اعلام کرده است که روند خروج نیروهای امریکایی از افغانستان تا 11 ماه سپتامبر سال جاری به پایان می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала