Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا ناکام بازی ها بزرگ؛ آیا فینال امشب آخرین شانس کومان است؟

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.04.2021
عضو شوید
بارسلونا امشب در دیداری مهم در فصل جاری که تاثیر فوق العاده زیادی در ادامه فصل این تیم خواهد داشت، به سراغ اتلتیک بیلبائو در فینال جام حذفی اسپانیا خواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک، فینال امشب برای بارسایی که مدت زیادی است جام نبرده، فوق العاده حیاتی و سرنوشت ساز به حساب می آید.

حذف بارسا در لیگ قهرمانان، ناکامی در فینال سوپر کاپ مقابل حریف امشب در دیدار دو ماه پیش، تزلزل های نا امید کننده اول فصل در لالیگا باعث شده تا هواداران در خصوص آینده سرمربی هلندی دو دل شوند.

بدون شک بارسا اگر امشب حریفش را با شکست مواجه نکند، اوضاع بد تر از قبل برای این تیم پیش خواهد رفت و از دست رفتن این عنوان قهرمانی نیز شاید به نشانه کم شدن روحیه و انگیزه برای قهرمانی در لالیگا باشد.

اما بر عکس، اگر تیم کومان با شکست بیلبائو قهرمان شود، دسته کم میتواند به این موضوع مهم دل خوش شود که شانس کسب دو گانه برای این تیم در فصل جاری وجود دارد.

با این حال رونالد کومان در کنفرانس مطبوعاتی دیروزش قبل از فینال امشب موضع محکمی در قبال جایگاه و آینده اش نشان داد و از عملکردش دفاع کرد.

اما موضوع مهم اینجاست، اگر کومان میخواهد سرمربی بارسا باقی بماند، به هیچ چیزی به غیر از برد و قهرمانی در مسابقه امشب نباید فکر کند.

در صورتی که بارسا این قهرمانی را هم واگذار کند، شک نباید کرد که وضعیت برای مرد هلندی سرخ تر از همیشه خواهد شد.

رونالد در حال حاضر طرفداران زیادی دارد، البته این اتفاق مهم به دلیل اینکه او بازیکن سابق کاتالونیا بوده نیست، اما تعداد قابل توجهی نیز مخالف او هستند که بخشی مهم آن بخاطر انتصاب وی توسط مدیریت منفور قبلی تیم، ماریا بارتومئو است.

در حال حاضر لاپورتا از مربی تیمش حمایت میکند و بارها گفته هیچ مشکلی با حضور کومان روی نیمکت تیمش ندارد، اما در صورتی که بارسا امشب هم در قهرمانی ناکام باشد، شاید نظر لاپورتا هم در خصوص آینده تیم و سرمربی تغییر کند.

شکست در بازی های بزرگ

آمار نشان داده تیم کومان در مقابل تیم های بزرگ و بازی های حساس حرفی برای گفتن ندارد، به طور مثال میتوان به شکست برابر رئال مادرید در دو بازی رفت و برگشت این فصل، پی اس چی و یوونتوس در لیگ قهرمانانان اشاره کرد.آنها در لالیگا هم نتوانسته اند اتلتیکو مادرید را از پیش رو بردارند، بنابراین کومان باید نشان دهد تیمش در نبردهای بزرگ و حساس تیم دست و پا بسته ای نیست.

با این حال علی رغم فشارهای زیاد، کومان معتقد است از سمتش اخراج نخواهد شد و یک سال دیگر به کارش در بارسا ادامه خواهد داد.

حال باید دید بارسای کومان امشب مقابل حریف قدرتمندش که همیشه برای این تیم قدر بوده، در مسابقه ای سرنوشت ساز چه خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала