Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: هدف ما رسیدن به نیمه نهایی بود و به آن رسیدیم؛ به تیمم افتخار می‌کنم!

© REUTERS / Juan Medina/ArşivZinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü
Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2021
عضو شوید
زیدان به ستایش از عملکرد شاگردانش پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از پایان بازی شاگردانش برابر لیورپول در نشست خبری حاضر شد و در پیوند به اتفاقات شب گذشته صحبت کرد.

Soccer Football - Champions League Final - Real Madrid v Liverpool - NSC Olympic Stadium, Kiev, Ukraine - May 26, 2018 Liverpool's Mohamed Salah looks dejected as he is substituted off due to injury - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2021
ورزش
لیورپول0 رئال0 ؛ کامبکی در کار نبود؛ مردان زیدان حریف چلسی در نیمه نهایی
زیدان ابتدا در خصوص بازی شب گذشته برابر لیورپول گفت:«پیش بینی می‌شد که در آنفیلد اذیت شویم و این‌گونه هم شد. هدف ما رسیدن به نیمه نهایی بود و به آن رسیدیم. بازی را به خوبی مدیریت کردیم و البته مقاطع دشواری را هم تجربه کردیم ولی در نهایت معتقدم که باید به کاری که امشب انجام دادیم بسیار افتخار کنیم
سرمربی فرانسوی رئال مادرید در ادامه در خصوص رویارویی با چلسی گفت:«زیدان درباره رویارویی با چلسی گفت: اجازه بدهید کمی استراحت کنیم. چلسی تیم خوبی است اما فعلا بازی های مهمی پیش رو داریم. ما با شایستگی به نیمه نهایی صعود کردیم. از عملکرد تیم رضایت دارم و بسیار خوشحال هستم.»

شب گذشته رئال با کسب تساوی بدون گل برابر لیورپول موفق شد در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری 3-1 تیم صعود کننده به جمع 4 تیم پایانی باشد و باید به مصاف چلسی برود.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала