Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ تدابیر دورتموند برای توقف منچسترسیتی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اتحاد
ورزشگاه اتحاد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
عضو شوید
منچسترسیتی در اوج و دورتموند در بحران؛ نبردی بین دو تیم کاملاً متفاوت در لیگ قهرمانان را شاهد خواهیم بود.

به گزارش اسپوتنیک، امشب از ساعت 12:30 در منچستر یکی دیگر از نبردهای دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد. منچسترسیتی که امیدوار به شکستن طلسم قهرمانی اروپایی است، میزبان دورتموند خواهد بود.

Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
هالند – سیتی؛ پپ خرید صد میلیون پوندی را تایید کرد

منچسترسیتی - دورتموند

شاگردان پپ گواردیولا برای آنکه بتوانند نمایش پرفروغ خود در لیگ برتر انگلیس را در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهند، باید در مصاف با دورتموند به پیروزی دست یابند. منچسترسیتی که به احتمال بسیار زیاد قهرمان این فصل لیگ داخلی می‌شود، برای آنکه در اروپا نیز به قهرمانی دست یابد باید با صلابت مقابل دورتموند بازی کند.

البته که شاگردان گواردیولا در 26 بازی از 27 دیدار اخیر خود برنده از زمین خارج شده‌اند. نماینده انگلیس در قامت صدرنشین از گروهش جواز صعود گرفت و در دور یک‌هشتم نهایی مونشن گلادباخ دیگر نماینده آلمان را از دور مسابقات حذف کرد.

در سمت مقابل دورتموند که به سختی خود را به جمع هشت تیم برتر اروپا رسانده است در رقابت‌های داخلی وضعیت خوبی ندارد و تلاش می‌کند سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آورد.

روی کاغذ شاگردان ادن ترزیچ امشب در ورزشگاه اتحاد بخت چندانی برای شکست تیم گواردیولا ندارند اما حداکثر تلاش خود را خواهند کرد تا مقابل منچسترسیتی بازنده نشوند. دورتموند به‌عنوان تیم دوم به مرحله حذفی قدم گذاشت و با عبور از سویا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

مصدومان و محرومان

منچسترسیتی برای دیدار رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان نه محروم دارد و نه مصدوم. اکسل ویتسل، دن اکسل زاگادو، مارسل اشملتسر و جیدن سانچو مصدومان دورتموند برای این نبرد حساس هستند.

 ترکیب احتمالی دو تیم

منچسترسیتی: ادرسون، کانسلو، استونز، دیاس، زینچنکو، دبروینه، رودری، گوندوغان، سیلوا، فودن و استرلینگ

دورتموند: هیتس، جان، آکانجی، هوملس، گوئریرو، دلانی، بلینگام، داهود، آزار، رویس و هالند

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала