Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا 1 - رئال وایادولید 0؛ پیش به سوی ال‌کلاسیکو + عکس

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
عضو شوید
بارسلونا با گل دقیقه 90 «عثمان دمبله» برابر وایادولید به برتری دست یافت تا با روحیه‌ای مضاعف به استقبال ال‌کلاسیکو برود.

به گزارش اسپوتنیک، از چهارچوب هفته بیست و نهم لالیگا اسپانیا، دو تیم بارسلونا و رئال وایادولید از ساعت 12:30 دو شنبه شب در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند.

Barcelona's Lionel Messi reacts after a missed a penalty shot during the Champions League, round of 16, second leg soccer match between Paris Saint-Germain and FC Barcelona at the Parc des Princes stadium in Paris on Wednesday, March 10, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
قدردانی بارسا از مسی به دلیل رسیدن او به رکورد بیشترین تعداد بازی + عکس/ویدیو

نیمه اول را وایادولید بهتر آغاز کرد، اما پس از آن، بارسلونا مطابق انتظار مالکیت توپ و میدان را برعهده گرفت و حملات خود را به سمت دروازه مهمان پایه ریزی کرد.

 وایادولید نیز یک موقعیت خطرناک داشت که مارک آندره تراشتگن آن را مهار کرد. در دقایق پایانی نیمه اول، شوت پدری به تیر دروازه مهمان اصابت کرد، تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم، بارسا سوار بر بازی بود. آن‌ها در یک سوم دفاعی وایادولید خیمه زده بودند و فرصت‌های متعددی نیز خلق کردند، اما درخشش دفاع و ماسیپ دروازه‌بان وایادولید اجازه نمی‌داد تا قفل دروازه باز شود.

فيليبي كوتينيو   فلیپ کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
فصل برای کوتینیو به پایان رسید؛ ستاره بارسا به عمل جراحی دیگر نیاز دارد

در دقیقه 79، اسکار پلانو هافبک رئال وایادولید با دریافت کارت سرخ از زمین بازی اخراج شد تا آن‌ها کار سختی در دقیقه آخر برای بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل مسی و یارانش داشته باشند. سرانجام در دقیقه 90+1 عثمان دمبله تک گل کاتالان‌ها را زد تا آن‌ها با 3 امتیاز از زمین بازی خارج شوند.

بارسلونا با این پیروزی به امتیاز 65 رسید تا با حضور در رتبه دوم به یک قدمی اتلتیکومادرید برسد که با 66 امتیاز در جایگاه نخست است. همچنین رئال مادرید هم با 63 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

با این اوصاف دیدار هفته آینده ال‌کلاسیکو بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می‌تواند سرنوشت قهرمان فصل جاری لالیگا را مشخص کند.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала