Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

په په بهترین بازیکن تاریخ فوتبال را معرفی کرد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو و په په
رونالدو و په په - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
عضو شوید
مدافع تیم ملی پرتگال به این باور است که فوق ستاره یوونتوس بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

به گزارش اسپوتنیک، په په 8 سال با کریستیانو رونالدو در رئال هم‌تیمی بود. این دو همچنان در تیم ملی پرتگال نیز هم تیمی هستند و رفاقت آن‌ها در جهان فوتبال مثال زدنی است.

راموس و رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2020
عکس یادگاری راموس با رونالدو و په په در پایان بازی دوستانه + عکس
په په در تازه‌ترین مصاحبه‌اش به ستایش از هموطن خود پرداخت. په په معتقد است که رونالدو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. مدافع تیم ملی پرتگال در این خصوص بیشتر گفت:«به نظرم رونالدو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است من همیشه از عملکرد رونالدو به وجد می آیم. از زمانیکه که با او در رئال بازی می کردم همیشه به بازی اش علاقه مند بودم.»
په په در ادامه گفت:«رونالدو کارهایی انجام داده که کسی قادر به انجام شان نبوده است. او در انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و تیم ملی پرتگال قهرمان شده است. ما در پرتگال 10 میلیون نفر هستیم و او کاپیتان یک ملت در یورو 2016 بود؛ جامی که در آن قهرمان شدیم. منتقدانش از او شناختی ندارد چون اگر کسی او را بشناسد جای انتقاد ندارد

په په سال 2007 زودتر از رونالدو به رئال مادرید پیوست و تا 2017 نیز برای این باشگاه بازی کرد و یکی از محبوب ترین ها میان هواداران بود. او اکنون در عضویت پورتو قرار دارد و رونالدو هم سال 2018 راهی یوونتوس شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала