Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تقویت خط میانی رئال در آستانۀ دیدار با لیورپول و بارسلونا

© REUTERS / Sergio Perezتوني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد
توني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.04.2021
عضو شوید
ریکاوری تونی کروس و فده والورده به خوبی پیش رفته و احتمال می‌رود و هردو بازیکن در دیدار برابر لیورپول قابل دسترس باشند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در دو هفته آینده سه دیدار سرنوشت‌ساز در پیش دارد و باید پس از دیدار با ایبار که فردا شب برگزار خواهد شد، در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف لیورپول برود و در این میان ال‌کلاسیکو برگشت را نیز میزبانی خواهد کرد.

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2021
واکنش واضح راموس پس از مصدومیت تازه

در آستانۀ این دیدارهای دشوار، رئال مادرید روز گذشته خبر مصدومیت سرجیو راموس را دریافت کرد و گفته می‌شود که این بازیکن به دلیل مصدومیت قادر به حضور در این دیدارها نخواهد بود.

 امروز اما خبرهایی خوبی پیرامون باشگاه رئال مادرید می‌چرخد و گفته می‌شود که تونی کروس و فده والورده به خوبی ریکاوری کرده‌اند و می‌تواند در برابر لیورپول و بارسلونا به میدان بروند.

کروس که در اردوی تیم ملی آلمان دچار مصدومیت عضلانی شده بود، وضعیت مناسب دارد و اگر مشکلی پیش نیاید، قبل از دیدار رفت برابر لیورپول چراغ سبز دریافت خواهد کرد.

وضعیت والورده که در دیدار برابر سلتاویگو مصدوم شده بود، مشابه با کروس است و این بازیکن نیز می‌تواند همزمان با هم‌تیمی آلمانی‌اش چراغ سبز دریافت کند.

با این حال در غایبان رئال در سه دیدار دشوار کاهش خواهد یافت و زیدان تنها راموس، هازارد و کارواخال در در اختیار نخواهد داشت و می‌تواند از سایر ستاره‌های تیمش استفاده کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала