Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی لاپورتا برای حفظ مسی؛ هالند هم‌بازی ابرستاره می‌شود؟

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2021
عضو شوید
رییس باشگاه بارسلونا در تلاش است تا لیونل مسی را حفظ و ارلینگ هالند را از دورتموند جذب کند.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد لیونل مسی با بارسلونا تا سه ماه دیگر به پایان می‌رسد. از اهداف اساسی رییس جدید باشگاه بارسلونا حفظ فوق ستاره آرجنتینی است.

مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2021
مسی در انتظار پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی رییس باشگاه

در همین رابطه، نشریه «مارکا» اعلام کرد لاپورتا مصمم است تمام تلاش خود را برای حفظ این بازیکن 33 ساله در بارسلونا انجام دهد. رئیس باشگاه بارسلونا می‌داند پیشنهادهای اغواکننده‌ای برای لیونل مسی وجود دارد اما او می‌تواند به اندازه کافی پیشنهاد مناسبی را روی میز قرار دهد تا مسی تصمیم بگیرد که قراردادش را تمدید کند.

علاوه بر این، لاپورتا امیدوار است که با جلب رضایت مسی، تیم بارسلونا را برای فتح لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده به میدان ببرد، از این رو تصمیم خود را برای جذب ارلینگ هالند مهاجم دورتموند اعلام کرده است. لاپورتا و مسی رابطه طولانی مدت دوستانه‌ای دارند اما اکنون این تصمیم به کاپیتان بارسلونا رسیده است که تصمیم بگیرد، چگونه می‌خواهد چند سال آخر حرفه خود را سپری کند.

هر دو طرف قصد دارند در هفته‌های آینده با یکدیگر دیدار کنند اما مسی تصمیمی در مورد آینده خود تا پایان فصل نمی‌گیرد. او عجله نخواهد کرد و هواداران بارسلونا همچنان خوش‌بین هستند که دارنده 6 توپ طلا تصمیم خواهد گرفت که قرارداد جدیدی را بنویسد و به نظر می‌رسد خوش‌بینی لاپورتا نیز در حال افزایش است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала