Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمدید با مسی در صدر اولویت بارسا

© AP Photo / Joan MonfortLeo Messi, futbolista argentino
Leo Messi, futbolista argentino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2021
عضو شوید
با توجه به وضعیت بد اقتصادی بارسلونا، اولویت های این باشگاه مشخص شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از كادنا سر، اوضاع اقتصادي بارسلونا از آنچه انتظار ميرفت ، وخيم تر است و بلوگرانا شرايط سخت اقتصادي را تجربه ميكنند . البته فران ريورتر ، مدير اجرايي بارسلونا خوش بين است .

البته مديريت بارسلونا هنوز امكان خريد گران قيمت را رد نميكند ، اما آن ها ميدانند با توجه به شرايط كنوني قدرت انتخاب بارسلونا بسيار محدود است و به همين علت اولويت هاي بارسلونا مشخص شده است .

اولويت اول بارسلونا تمديد با ليونل مسي است . فوق ستاره بارسلونا در تابستان گذشته درخواست جدايي به باشگاه بارسلونا ارسال كرد ، اما سرانجام با بلوگرانا ادامه داد . لاپورتا ميخواهد با او تمديد كند.

اولويت دوم بارسلونا خريد ارلينگ هالند براي پست مهاجم مركزي ميباشد. گرچه خريد ستاره نروژي با توجه به شرايط و البته روز رقبا سرسخت دشوار است ، اما بارسلونا ابتدا اين بازيكن را براي پست مهاجم مركزي در نظر دارد.

اولويت بعدي بارسلونا اعتماد به لاماسيا است كه هم كومان و هم باشگاه گام هاي موردنظر در اين راستا را برداشتند . در اين فصل بازيكناني نظير اسكار مينگوئزا و ايلايكس موريبا به تيم اول راه يافتند و قرارداد كويادو با باشگاه تمديد شده است .

موضوع پاياني نگاهي به بازيكنان آزاد ميباشد. بارسلونا كه قدرت خريد و به دنبال حق انتخاب زيادي ندارد ، ميخواهد از بازيكنان آزاد موجود در بازار نظير اريك گارسيا ، جورجينيو واينالدوم ، سرخيو آگوئرو و ممفيس دپاي كمك بگيرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала