بوریس جانسون مظنون به انتقال پول مالیه دهندگان به معشوقه اش شد

© AFP 2023 / Tolga Akmen بوریس جانسون مظنون به انتقال پول مالیه دهندگان به معشوقه اش شد
 بوریس جانسون مظنون به انتقال پول مالیه دهندگان به معشوقه اش شد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2021
عضو شوید
نخست وزیر بریتانیا را به پاسخگویی به انتقال پول مالیه دهندگان به معشوقه اش متهم شد.

به گزارش اسپوتنیک، آنجلا راینر، نماینده حزب کارگر انگلیس، بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا را به پاسخگویی به انتقال پول مالیه دهندگان به معشوقه اش متهم کرد.

نامه رینر را Daily Mirror منتشر کرده است.

جنیفر آکوری مدل زیبا و بوریس جانسون  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2021
اعتراف خانم زیبا و پولدار به داشتن رابطه عشقی با بوریس جانسون

 به مودیان مالیاتی دعوت کرد اگر واقعاً رژیم خاصی در اعطای کمک های مالی دولت به کارآفرین جنیفر آرکوری ، که نخست وزیر رابطه عاشقانه داشت ، وجود دارد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد که طی هفته گذشته، اطلاعاتی ظاهر شده است که گواه بر حزب محافظه کار کشور و سوءاستفاده از پول مالیه دهندگان از پول بودجه است. در این رابطه ، پرونده ارتباط باریس جانسون با آرکوری اهمیت تازه ای پیدا کرده است.

جنیفر آرکوری، مدل سابق و تاجر زن آمریکایی اعتراف کرده که با جانسون رابطه عاشقانه داشته و در یک مورد درست دقایقی پیش از آن‌که ویلر وارد خانه شود، محل را ترک کرده است. جانسون در دوره مورد ادعای آرکوری، شهردار لندن بود.

آنجلا راینر می نویسد: "به دنبال انتقال 2 میلیارد پوند از بودجه دولت به حامیان مالی و دوستان حزب محافظه کار در طی شیوع ویروس کرونا، نگرانی قابل توجه و قانونی مردم در مورد "خویشاوندسالاری " و برخورد ویژه با افراد نزدیک به حزب وجود دارد.

وی از جانسون می خواهد كه برای اطمینان به مردم انگلیس که هیچ گونه  کمک های مالی دولتی یا دسترسی ترجیحی برای جنیفر آرکوری وجود ندارد.

راینر در نامه خود، لا استفاده از روابط موجود با وزرای محافظه کار و اعضای پارلمان، بر انتشار اطلاعات دقیق در مورد شرکت هایی که از طریق نوار VIP به اصطلاح قرارداد دولتی دریافت کرده اند ، اصرار دارد.

این روزنامه می نویسد ، اکنون مقامات انگلیسی قصد دارند تحقیق در مورد اینکه آیا برخورد ارجحانه ای با آرکوری وجود داشته است، دوباره آغاز کنند.

پیش از این جانسون به دلیل رسوائی روابط جنسی با کارآفرین آمریکایی «جنیفر آرکوری» از اتهامات کیفری فرار کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала