Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انصراف امباپه از حضور در رقابت‌های المپیک توکیو

© REUTERS / Stephane MaheSoccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match
Soccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2021
عضو شوید
کلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن، به دلیل این که بتواند در مورد آینده‌اش به درستی تصمیم‌گیری کند، نمی‌خواهد در المپیک توکیو اشتراک کند.

به گزارش اسپوتنیک، با پایان این فصل، امباپه فقط یک سال دیگر با باشگاه پاریسن‌جرمن قرارداد خواهد داشت و ادعاهایی وجود دارد که این بازیکن خواهان پیوستن به باشگاه رئال مادرید است.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2021
ورزش
خانه تکانی در رئال؛ 6 بازیکن بخاطر امباپه و هالند در لیست فروش هستند

امباپه که قرار است در ماه‌های جون و جولای در رقابت‌های یورو 2020 برای فرانسه بازی کند، به دلیل زیر سن 23 سال بودن برای بازی های المپیک نیز در دسترس خواهد بود.

با این حال و طبق گفته لو پاریسین، این بازیکن 22 ساله به فدراسیون فوتبال فرانسه گفته است که در جولای و آگوست برای حضور در المپیک توکیو 2020 در دسترس نخواهد بود زیرا می خواهد در مورد آینده خودش تصمیم بگیرد.

این بازیکن نه تنها این دو ماه را برای استراحت اختصاص خواهد داد، بلکه می‌تواند از آن در انتخاب اینکه آیا می خواهد مدت حضور خود را در پی‌اس‌جی تمدید یا یک چالش جدید را شروع تجربه کند، بهره ببرد.

گفته می‌شود در صورتی که این بازیکن قرارداد خودش را با باشگاه پاریسی تمدید کند، 7 صد هزار یورو در هفته دستمزد خواهد گرفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала