Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اطمینان والدین راموس به ماندن پسر شان در مادرید

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید  Футбол. Товарищеский матч. Россия - Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2021
عضو شوید
والدین سرخیو راموس مطمئن هستند که پسرشان در رئال مادرید خواهد ماند و برای تمدید با این تیم هیجانی است.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد سرخیو راموس مدافع و کاپیتان رئال مادرید در پایان فصل با این باشگاه به پایان می‌رسد و مذاکرت دو طرف برای تمدید قرارداد تا حالا نتیجۀ مثبتی در پی نداشته است.

Real Madrid's defender Sergio Ramos gestures to fans after the Spanish league football match Real Madrid CF vs Real Sociedad at the Santiago Bernabeu stadium in Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2021
ضرب‌الاجل رئال برای راموس؛ تکلیف کاپیتان تا 48 ساعت آینده مشخص می‌شود

با این حال برخی از کارشناسان معتقد اند که این بازیکن در پایان فصل از رئال مادرید جدا خواهد شد و می‌تواند به یکی از باشگاه‌های پاریسن‌جرمن و منچستریونایتد بپیوندد.

والدین این بازیکن اما به ماندن پسرشان در رئال مادرید اطمینان دارند و این موضوع را امروز در گفت‌وگویی که به مناسب 35 سالگی راموس ترتیب شده بود، ابراز کردند.

پدر راموس به خبرنگار لاسستا گفت:" سرخیو نگران هیچ چیز نیست. او را مثل همیشه آسوده خاطر می‌بینم و تقریبا مطمئنم که تمدید خواهد کرد. البته ما تاثیر زیادی روی تصامیمش نداریم ولی معتقدم هنوز زمان کافی برای حل و فصل این قضیه وجود دارد".
در ادامه مادر راموس نیز صحبت کرد و چنین گفت:" شرایط سرخیو را عالی می‌بینم و معتقدم او با رئال تمدید خواهد کرد. جای هیچ نگرانی نیست".

این در حالی‌ست رئال مادرید در این اواخر به جذب آلابا تمایل نشان داده و می‌خواهد در صورت ناکامی در تمدید با راموس، این مدافع اتریشی را جانشین او سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала