Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آگوئرو پس از جدایی: از اینکه یک دهه در سیتی بودم احساس رضایت و غرور می‌کنم

© REUTERS / Jason Cairnduffسرخیو آگوئرو بازیکن منچسترسیتی
سرخیو آگوئرو بازیکن منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2021
عضو شوید
مهاجم آرجنتینی که پس از یک ده منچسترسیتی را ترک خواهد کرد با این باشگاه و هوادارانش خداحافظی کرد.

به گزارش اسپونتیک، سرخیو آگوئرو در پیامی پس از قطعی شدن جدایی‌اش از منچسترسیتی گفت که از این که در پروژه بازسازی تیم جایی داشته، احساس غرور می‌کند.

Серхио Агуэро с тренером Хосепом Гвардиолой после матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2021
جدایی آگوئرو از سیتی قطعی شد + عکس
ستاره سیتیزن‌ها که 257 گل برای این تیم زده و بهترین گلزن تاریخ باشگاه به شمار می‌رود، در پیامی پس از قطعی شدن جدایی‌اش گفت:«وقتی چرخه‌ای به پایان می‌رسد، ممکن است احساساتی ایجاد شود. احساس رضایت و غرور عظیمی در وجودم بابت 10 فصل بازی برای منچسترسیتی باقی مانده است، امری که برای یک بازیکن حرفه‌ای در این عصر معمولی نیست.»
آگوئرو در پایان نوشت:«10 فصل با دستاوردهای بزرگ که در این بین توانستم بهترین گلزن تاریخ باشگاه شوم و با تمام کسانی که این باشگاه را دوست دارند، افرادی که همیشه در قلب من خواهند بود، پیوندی ابدی ایجاد کنم. در دوره بازسازی باشگاه در سال 2011 به منچسترسیتی پیوستم و با راهنمایی مالکان و کمک‌های بسیاری از بازیکنان، ما در بین بزرگ‌ترین‌ باشگاه‌های جهان جایگاهی کسب کردیم.»

مهاجم آرژانتینی در سال 2011 با منچسترسیتی قرارداد امضا کرد و در 284 بازی 257 گل به ثمر رساند تا بهترین گلزن تاریخ باشگاه شود. او همچنین برترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر است و در سال 2020 توانست از رکورد آلن شیرر با 12 هت تریک در این رقابت ها عبور کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала