سیسیل ایتالیا و ونتو آماده خرید Sputnik V هستند

© Sputnik / Aerolíneas Argentinas Airlines  /  مراجعه به بانک تصاویر واکسین اسپوتنیک وی
واکسین اسپوتنیک وی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.03.2021
عضو شوید
نلو موزومچی رئیس حوزه سیسیل ایتالیا، پس از اعلام نتیجه گیری توافق نامه در منطقه کامپانیا، آمادگی خود را برای خرید واکسین "اسپوتنیک وی" روسیه اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه لا وریتا می نویسد که رئیس منطقه ایتالیا طی مصاحبه ای گفته است: "من از طفولیت ضد کمونیست ها هستم، اما اگر روسیه واکسینی تولید می کند که ایمن سازی را تضمین می نماید، چرا نه؟ حق واکسین برابر با حق زندگی و ایمنی است".

امضای توافق نامه تولید واکسین کرونا از سوی صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه با ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
امضای توافق نامه تولید واکسین کرونا از سوی صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه با ایتالیا

همزمان موزومچی تأکید کرد که خرید ادویه روسی باید در صورت مجوز آژانس Aifa ادویه ایتالیا صورت گیرد.

رئیس جمهور سیسیل گفت: " تاکنون، ما دستورالعمل ها را دنبال کرده و با دولت همکاری کرده ایم، اما چند روز دیگر دوزهای ما تمام می شود. اگر واکسین وعده داده شده نرسند، برای ما چشم دوختن به طرف دیگر دشوار نخواهد بود".

لوکا دزایا رئیس جمهور ونتو نیز روز قبل بیانیه مشابهی را بیان کرد. سرویس مطبوعاتی به نقل از وی گفت: "هرگاه که Sputnik V مجاز باشد، ما آن را خریداری خواهیم کرد."

دزایا افزود: "من نمی فهمم که چرا، وقتی ما افراد را در مورد تماس خود با تولیدکنندگان Sputnik V مطلع کردیم، به ما گفتند که با افراد غیرتمند کار داریم."

روز جمعه، مقامات منطقه جنوب کامپانیا اعلام کردند که برای خرید واکسین Sputnik V به توافق رسیده اند. توافق نامه با صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه، همانطور که مشخص شده است، در انتظار تصویب واکسین روسیه توسط تنظیم کننده های طبی در اروپا و ایتالیا "مسدود" است. رئیس کمپینی، وینچنزو د لوکا، تصمیم خود را به عنوان "وضعیت نظامی" توضیح داد. از دولت و آیفا خواست تا در اسرع وقت از "Sputnik V" استفاده کنند.

ابتکار همسایگان جنوبی مورد انتقاد شدید رئیس جمهور منطقه امیلیا-رومانیا استفانو بوناچینی قرار گرفت، وی گفت كه مناطق ایتالیا نمی توانند واكسین را بدون اجازه تنظیم كننده‌گان بخرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала