Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلفات سنگین «فیفا دی» به منچستریونایتد + عکس

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.03.2021
عضو شوید
گرینوود، مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال، سه ستاره منچستریونایند اند که در جریان بازی‌های ملی مصدوم شدند و این موضوع می‌تواند ضرر بزرگی برای شیاطین سرخ در پی داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای تعطیلی بازی‌های باشگاهی، دیدارهای ملی رسمی و دوستانه در سراسر دنیا در حال برگزاری هستند. همواره در بسیاری از این بازی‌ها شاهد مصدومیت بازیکنان ارزشمند تیم‌های باشگاهی هستیم و به همین دلیل از این پدیده به عنوان ویروس فیفا دی یاد می‌شود. این هفته هم دیدارهای بسیاری در رقابت‌های مقدماتی راهیابی به جام جهانی 2022 قطر و همینطوری بازی‌های دوستانه برگزار شده و تا به اینجا چندین چند ستاره نام‌دار دچار مصدومیت شده‌اند.

در این میان منچستریونایتد تلفات سنگین داشته و سه بازیکن بسیار مهم‌اش مصدوم شده اند.

مارکوس راشفورد اوایل این هفته با آسیب دیدگی پا اردوی تیم ملی انگلیس را ترک کرد و به منچستر برگشت تا زیر نظر داکتران این باشگاه به مداوا بپردازد.

میسون گرینوود دیگر ستاره یونایتد نیز در اردوی تیم زیر 21 ساله‌های انگلیس مصدوم شد و اردوی این تیم را ترک کرد.

در آخرین مورد مارسیال در نیمه دوم بازی فرانسه برابر قزاقستان در از ناحیه زانو آسیب دید و دیگر نتوانست  به بازی ادامه دهد.

تا هنوز میزان مصدومیت و زمان دوری هر سه بازیکن مشخص نیست و مدیران منچستریونایتد امیدوار اند این بازیکنان بتواند در دیدار برابر گراناد در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، قابل دسترس باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала