Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: "(یواخیم) لو مناسب بارسا است"

© REUTERS / ANNEGRET HILSEJoachim Löw auf der Trainerbank bei der 6:0-Niederlage gegen Spanien
Joachim Löw auf der Trainerbank bei der 6:0-Niederlage gegen Spanien - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2021
عضو شوید
ژاوری هرناندز سرمربی السد و اسطوره بارسا، یواخیم لو را مناسب مربیگری بارسلونا در نیوکمپ می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک؛ یواخیم لو پس از 15 سال حضور به عنوان سرمربی آلمان در آستانه پایان قراردادش قرار دارد و ژاوی اسطوره کاتالان‌ها او را برای هدایت بارسلونا مناسب می‌داند.

لو در اوایل این ماه اعلام کرد که پس از تأخیر در فینال مسابقات قهرمانی اروپا که قرار است در ماه جون آغاز شود، نیمکت هدایت تیم ملی آلمان را ترک خواهد کرد.

سرمربی 61 ساله از سال 2006 هدایت این تیم را بر عهده داشت و در سال 2014 کشورش را به قهرمانی جام جهانی رساند و همچنین سه سال بعد قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد.

او در اوایل این هفته فاش کرد که اسپانیایی را یاد گرفته و فقط شایعاتی را تقویت می‌کند که در برخی مواقع قصد دارد هدایت رئال مادرید یا بارسلونا را عهده دار شود و ژاوی که مرتباً با سمت سرمربیگری در باشگاه سابق‌اش در ارتباط است، معتقد است لو مناسب نیوکمپ است.

ژاوی به سوددویچه زیتونگ گفت: "او یک مربی لوکس است. او فوتبال درخشان و هجومی می‌خواهد و یک قهرمان جهان است. لو به آلمان کمک کرده درک متفاوتی از فوتبال داشته باشد که چیزهای زیادی را که من از اسپانیا و بارسلونا می‌دانم به من یادآوری می‌کند.

ژاوی در پاسخ به این سوال که چرا لو به بارسلونا مناسب است، گفت: "به دلیل روش درک کردنش و به دلیل شخصیتش."

قرارداد لو با اتحادیه فوتبال آلمان در ابتدا قرار بود تا جام جهانی 2022 ادامه داشته باشد، اما او خواستار کنار گذاشتن شغل‌اش شد.

آلمان در هشت مسابقه‌اش در سال گذشته تنها سه پیروزی کسب کرد که در نهایت با شکست 6-0 لیگ ملت‌ها مقابل اسپانیا به پایان رسید. (سنگین‌ترین شکست آنها از زمان شکست مقابل اتریش در یک بازی دوستانه در سال 1931 با همان امتیاز.)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала