Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمانی شریف محمد با "گوکولام کرالا" در لیگ هند + عکس

© Photoقهرمانی تیم گوکولام در آی لیگ هند
قهرمانی تیم گوکولام در آی لیگ هند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2021
عضو شوید
شریف محمد ملی پوش تیم ملی فوتبال کشور در لیگ هند با تیم "گوکولام کرالا" به عنوان قهرمانی رسید.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیدار هفته آخر (15) رقابت‌های آی لیگ هند امشب میان دو تیم "گوکولام کرالا" و "رویال تراولز فوتبال کلب" برگزار شد که در نهایت این بازی با حساب 4-1 به سود یاران شریف محمد خاتمه یافت.

در دیدار امشب که شریف محمد مدافع ملی پوش‌ افغانستان یک گل ارزش ارزشمند برای تیم‌اش به ثمر رساند تا این تیم به لطف تفاضل گل بهتر‌ نسبت به حریف به جام قهرمانی این فصل دست یافت.

این بازی در حالی‌به سود گوکولام تمام شد که ابتدا این تیم از حریف با گل دقیقه 24 بیدیاشاگر سینگ عقب افاد اما در دقیقه 70 شریف محمد مدافع ملی پوش شیران خراسان روی یک ضربه آزاد به زیبایی دروازه حریف را گشود همه چیز را به تساوی کشید تا تیم‌اش به بازی برگردد.

در ادامه نیز گوکولام با گل‌های امیل بن‌نی در دقیقه 74، دِنی در دقیقه 77 و محمد رشید در دقیقه 90+8 نتیجه را 4-1 ساخت در حالی‌که ونسی باریتو از این تیم در دقیقه 90+4 از بازی اخراج شد.

یاران شیرف محمد با انجام 15 بازی (9 برتری، 4 باخت و 2 تساوی) با کسب 29 امتیاز به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تیم دوم جدول قهرمان مسابقات شد.

گفتنی‌ست که شریف محمد 31 ساله در‌ 14 دیدار این فصل رقابت‌های آی لیگ هند برای تیم‌اش به میدان رفت و توانست 4 گل بزند و 1 پاس گل نیز ثبت نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала