Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راه کار جدید رئال برای بازگشت رونالدو به مادرید

© REUTERS / Jon NazcaПортугальский футболист Криштиану Рональду с возлюбленной Джорджиной Родригес на красной дорожке церемонии вручения премии MTV Europe Music Awards 2019
Португальский футболист Криштиану Рональду с возлюбленной Джорджиной Родригес на красной дорожке церемонии вручения премии MTV Europe Music Awards 2019  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2021
عضو شوید
پایگاه خبری آ اس در اسپانیا از یک راه کار جدید رئال مادرید برای بازگشت رونالدو به این تیم پرده برداشته است.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید می خواهد با استفاده از یک مکانیزم مالیاتی که حقوق رونالدو را در مادرید برابر با حقوق او در تورین میکند و در عین حال چالش های مالیاتی این بازیکن را نیز کم میکند، زمینه حضور دوباره او در برنابئو را فراهم کند.

با توجه به سابقه پرتنش کریستیانو رونالدو در خصوص دادن مالیات در اسپانیا، یکی از بزرگترین عوامل بازدارنده برای بازگشت این فوتبالیست به مادرید موضوع پرداخت و قوانین سنگین مالیاتی در این کشور است.

در سال 2018 که ستاره پرتغالی مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرده بود، 18.8 میلیون یورو (21.6 میلیون دلار) بخاطر حق تصویر و درآمدهایش جریمه مالی شد.

این در حالیست وقتی که او به تورین پیوست، مدیران یووه به اول قول دادند، در ایتالیا با او در خصوص پرداخت مالیات همانند اسپانیا برخورد نخواهد شد و همین موضوع نیز علاقه رونالدو را برای پیوستن به این تیم ایتالیایی بیشتر کرد.

با این آ س میگوید، رونالدو میتواند با یک قرارداد یک ساله و البته شرایط مالی و مالیاتی خوب دوباره به تیم سابقش برگردد.

"اگر مادرید به کریستیانو پیشنهاد قرارداد یک ساله را بدهد، این بازیکن پرتغالی می تواند، به عنوان شهروند غیر مقیم اسپانیا تلقی شود و طبق قانون می تواند کمتر از 183 روز از سال را بدون دردسر در اسپانیا سپری کند.

طبق قانون در اسپانیا شخص غیر مقیم می تواند فقط 19 درصد از مالیات خود را در مادرید پرداخت می کند.

طبق این ساختار مالیاتی، مادرید می تواند 31 میلیون یورو دستمزد خالص این بازیکن در یوونتوس را جبران کند. البته این به این معنی است که باشگاه حدود 40 میلیون یورو ناخالص را برای جذب رونالدو پرداخت خواهد کردکه این رقم کم و بیش همان رقم پرداختی به وی در آخرین قراردادش با مادرید است.

قرارداد دو ساله برای رئال مادرید و رونالدو سنگین تر است

البته قرارداد دو ساله برای باشگاه و این بازیکن بسیار سنگین تر از پیشنهاد یک ساله است، زیرا در این صورت این بازیکن تا سال 2022 در مادرید ساکن است و دیگر او نمیتواند از مزایای شهروند غیر مقیم استفاده کند.

گفته میشود اگر رونالدو حضوری دو ساله در مادرید داشته باشد، باید دسته کم ید 20 میلیون یورو مالیات بابت حقوق حقوق تصویرش  پرداخت کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала