Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یووه به فکر جانشین پیرلو؛ زیدان در رادار آنیلی

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2021
عضو شوید
یوونتوس برای جانشینی آندره پیرلو، زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید را به جدی‌ترین هدف خود بدل کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ یوونتوس یک فصل بسیار دشواری را پشت سر می‌گذارد و 10 امتیاز از صدرنشین جدول (اینتر) فاصل دارد در حالی‌که تنها 1 مسابقه تا پایان فصل مانده و اخیراً این تیم در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز با شکست برابر پورتو حذف شده است.

بانوی پیر در حال از دست دادن تاج خود در ایتالیاست و اخیراً گزارش شده که پیرلو پس از شکست شوک آور هفته گذشته مقابل بنوونتو فقط یک مسابقه برای نجات شغل‌اش فرصت دارد. و طبق گزارش آ اس اسپانیا، این تیم  زیدان را به عنوان هدف اصلی خود انتخاب کرده تا جایگزین پیرلو شود زیرا آنها می‌خواهند از عدم اطمینان در مورد آینده مربی فرانسوی در مادرید استفاده کنند.

پس از یک فصل نوسانی؛ شغل زیدان در پایتخت اسپانیا در لبه تیغ قرار گرفته زیرا رئالی‌ها در لالیگا در جایگاه سوم هستند و 6 امتیاز با اتلتیکومادرید فاصله دارند.

زیدان از سال 1996 تا 2001 به عنوان یک بازیکن موفق برای یوونتوس بازی کرد و 212 بار با لباس یووه به میدان رفت و به قهرمانی در سری آ دست یافت.

اما گزارش شده که یووه برای جذب زیدان باید رقابت کند زیرا به نقل از آس سران تیم ملی فرانسه او را به عنوان جانشین دیدیه دشان در نظر دارند.

قرارداد زیدان به عنوان مربی مادرید تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و وی در کنفرانس مطبوعاتی اخیر احتمال جدایی‌اش از این تیم را رد نکرد.

زیدان گفت: "هیچ چیزی را برنامه ریزی نمی‌کنم. من به روز هستم"

در همین حال، علی‌رغم صحبت‌هایی در مورد برکناری پیرلو از سمت هدایت یوونتوس؛ پاول ندوود معاون رئیس باشگاه اصرار دارد که مربی در کنار کریستیانو رونالدو فصل آینده در این باشگاه خواهند بود.

گزارش‌ها در اسپانیا اخیراً رونالدو را با بازگشت پر شور و هیجان انگیز به رئال مادرید در تابستان امسال مرتبط کرده است.

اما ندوود هنگام صحبت در مورد آینده پیرلو اصرار داشت که وی هنوز ایمان کامل هیئت مدیره را حفظ کرده است. ندوود به DAZN گفت: "پیرلو مربی یوونتوس است و خواهد بود، 100٪ مطمئن استم. ما می‌دانیم که با مشکل روبرو خواهیم شد و با او پروژه جدیدی را آغاز کرده‌ایم. می‌خواستیم کار بیشتری انجام دهیم اما موفق به انجام آن نشدیم. ما آرام هستیم، پیرلو همه چیز را برای تبدیل شدن به یک مربی بزرگ دارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала