Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاسیاس انتخاب کرد؛ زلاتان بهترین بازیکن تاریخ است

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر زلاتان
زلاتان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2021
عضو شوید
اسطوره باشگاه رئال مادرید، واکنش جالبی به بازگشت مهاجم 39 سالۀ میلان به تیم ملی سویدن نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال سوئد در اولین بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر گرجستان به پیروزی یک بر صفر دست یافت.

زلاتان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2021
حرفی که اشک زلاتان را درآورد + ویدیو

تک گل این بازی را ویکتور کلاسون به ثمر رساند، اما نکته اصلی این بود که این گل را زلاتان ابراهیموویچ، ستاره کهنه کار سوئدی‌ها ساخته و پرداخته کرد تا نشان دهد که هنوز هم می‌تواند در سطح ملی کارساز باشد.

این بازیکن 39ساله که پس از 5 سال، بار دیگر به تیم ملی کشورش بازگشته است؛ قبل از به ثمر رسیدن گل، توپ را کنترل کرد و آن را به صورت آکروباتیک در اختیار ویکتور کلاسون قرار داد تا این بازیکن تک گل پیروزی بخش سوئدی‌ها را به ثمر برساند تا ستاره میلان در بازگشت به تیم ملی کشورش تاثیرگذار بوده باشد.

این بازگشت فوق ستاره سویدنی به ترکیب تیم ملی کشورش با واکنش های متفاوتی در رسانه های اجتماعی مواجه شد که یکی از جالب‌‌ترین آنها از سوی ایکر کاسیاس، اسطوره باشگاه رئال مادرید بود. او در صفحه توئیتر خود زلاتان را با لقب G.O.A.T مورد خطاب قرار داد؛ لقبی که به معنای بهترین تمام زمان هاست.(بهترین تاریخ)

گفتنی است، زلاتان ابراهیموویچ پیش از این در طول 15 سال حضورش در تیم ملی سویدن 116 بازی ملی را در تورنمنت‌های بین‌المللی از قبیل جام‌های جهانی 2002 و 2006، جام ملت‌های اروپا در سال های 2004، 2008 2012 و 2016  انجام داده  و 62 گل به ثمر رسانده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала