ادامه اتهام‌زنی‌ها غرب علیه واکسین ضد کرونا روسی

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر ادامه اتهام‌زانی ها غرب علیه واکسین ضد کرونا روسی
ادامه اتهام‌زانی ها غرب علیه واکسین ضد کرونا روسی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2021
عضو شوید
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید دارد که مسکو با کسی "در جنگ" نیست.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخاروا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اظهار داشت که کشورش با یک کمپین اتهام‌زنی به واکسین‌های روسی روبرو است، اما مسکو با کسی "در جنگ" نیست.

چگونگی ثبت واکسین اسپوتنیک وی در اتحادیه اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2021
چگونگی ثبت واکسین "اسپوتنیک وی" در اتحادیه اروپا

زاخاروا در رادیو "کامساملسکایا پراودا" بیان داشت: این از دسته مواردی است که عده‌ای معتقدند با کسی در جنگ هستند ولی دسته دوم برای جنگ نیامده‌اند. به گفته وی، آنها (غرب) ممکن است خودشان اعلام جنگ کرده باشند.

زاخارووا خاطرنشان کرد: در حقیقت، کمپین‌های اطلاعاتی برای تهمت زدن به واکسین ها وجود دارد؛ ما این مورد را به نوبه خود به خوبی می‌دانیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تصریح کرد: ما مجبور به صحبت شده‌ایم و در مورد اظهارات عجیب و گاه ناکافی نمایندگان ساختارهای بروکسل صحبت می‌کنیم که می‌گویند نیازی به واکسین روسی ندارند. در عین حال سایر کشور که هر روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود و حتی اتحادیه اروپا مستقیماً می‌گوید که به واکسین روسی احتیاج دارند.

توسعه دهندگان اسپوتنیک وی به ماکرون پاسخ دادند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.03.2021
توسعه دهندگان اسپوتنیک وی به ماکرون پاسخ دادند

زاخاروا خاطر نشان شد: ما همه اینها را می‌بینیم، اما با کسی در جنگ نیستیم. ما بسیاری از حملات را دفع می‌کنیم، مدت هاست که این کار را نه تنها در رابطه با واکسین‌ها (که در سایر موارد – مترجم)، انجام می‌دهیم.

پیش از این، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه اظهار داشته بود که روسیه و چین در تلاشند تا از واکسین‌های ویروس کرونا به عنوان ابزار تأثیر استفاده کنند. وی همچنین از کشورهای اروپایی خواست در تولید واکسین استقلال نشان دهند. توسعه دهندگان واکسین روسی کرونا، اسپوتنیک وی، در واکنش به این اظهارات ماکرون پیشنهاد کردند که فرانسه به کشورهایی که تصمیم به تولید این واکسین در کشور خود را دارند، بپیوندد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала