Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کروس قربانی بهره برداری بیش از حد زیدان

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تونی کروس
تونی کروس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2021
عضو شوید
تونی کروس به دلیل استفاده بیش از حد زیدان در 90 درصد مسابقات، اکنون دچار مصدومیت شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ تونی کروس پس از ترک تیم ملی آلمان با ناراحتی روز سه شنبه از آلمان بازگشت. قرار است برای این چهارشنبه آزمایش‌های پزشکی انجام شود که باید دامنه دقیق مصدومیت وی مشخص شود. هافبک 31 ساله رئالی‌ها می‌تواند یک مسابقه را از دست بدهد درست زمانی که تیم سفیدپوشان در آخرین بازی فصل قرار دارند.

ستاره آلمانی ممکن است اولین یا یک قربانی "بهره برداری بیش از حد" باشد که زین الدین زیدان وفاداری‌اش را به او تحمیل کرده است. از 17 اکتبر گذشته کروس در 33 مسابقه از 34 مسابقه رسمی رئال مادرید شرکت داشته و 21 مورد از این مسابقات را به طور کامل انجام داده است.

در این زمان او 2526 دقیقه مسابقه سپری نموده و این تلاش اضافی در چنین مدت کوتاهی، دیر یا زود به نتیجه می‌رسد. باید دید که این فاکتور چه قیمتی دارد اما این خطر مشهود است.

یکی دیگر از کسانی که در شرایط مشابهی قرار دارد کاسمیرو است که یکی دیگر از مهره‌های اصلی مربی فرانسوی رئال مادرید در سن 29 سالگی به شمار می‌رود.

این بازیکن برزیلی از 29 نوامبر گذشته 22 مسابقه را از 25 مسابقه‌ای رسمی را انجام داده و در مورد او بدون داشتن یک دقیقه استراحت در این مسابقات: او همه آنها را به طور کامل و حداکثر تا 2.010 دقیقه بازی کرد.

خوشبختانه برای زیدان کاسمیرو در این وقفه مسابقات بین المللی حضور ندارد زیرا مرحله مقدماتی جام جهانی آمریکای جنوبی به دلیل همه‌گیری به تعویق افتاده است. اما اگر بخواهد در این شرایط به مرحله آخر فصل برسد خوب است که در این پانزده روز تعطیلات حداکثر استراحت به او اختصاص داده شود. در غیر این صورت ممکن او نیز یکی دیگر از قربانیان بهره برداری بیش از حد زیدان باشید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала