انهدام انبار تروریست های سوری توسط ارتش روسیه

© Sputnik / Mikhail Voskresensky /  مراجعه به بانک تصاویر انهدام انبار تروریست های سوری توسط ارتش روسیه
 انهدام انبار تروریست های سوری توسط ارتش روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2021
عضو شوید
نظامیان روسی ویژه خنثی سازی مین در ادامه جستجوهای خود در ادلب سوریه موفق به کشف غاری شدند که توسط تروریست‌ها برای نگهداری غذا و دارو از آن استفاده میکردند.

به گزارش اسپوتنیک، دگروال رومان بیسمرتنی، سرپرست تیم مهندسی نیرو های مسلح روسیه در سوریه گفت، نظامیان روسی در عملیاتی توانسته‌اند غاری را در مرز ولایت های ادلب و حماه منهدم کنند که برای تأمین غذا و دارو از سوی تروریستان استفاده می شد.

به گفته رومان بیسمرتنی، گروه های تروریستی «جیش الایزا و جبهه النصرا» متناسب با نیازهای خود مجموعه ای از غارهای مخفی واقع در یک گودال بین تپه ها را انتخاب کردند که باغ های زیتون بر روی آنها کشیده شده بود. این باغ ها مخفیگاه تروریست ها را از دید توپخانه و  نیرو های هوایی محفوظ نگه میداشت.

روسیه مانع ایجاد کشور تروریستی در سوریه شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2021
روسیه مانع ایجاد کشور تروریستی در سوریه شد

گفته می‌شود که شبه نظامیان سال 2018 این مکان ها را ترک کرده بودند. در سال 2021 ، نظامیان روسیه بیمارستان صحرایی بزرگی را در اینجا تخریب کردند.

غاری کوچکتری در همان حوالی کشف شد که برای نگهداری مواد غذایی و دارو از آن استفاده می‌شد. این غار شامل 4 محوطه اتاق مانند برای استقرار 20 تا 30 نفر و نگهداری دارو و مواد غذایی  بود.

این غار از بالا تقریبا نامرئی بود و از کنار آن یک خط برق فشار قوی عبور می کرد و همین امر باعث شده بود تا این گروه تروریستی بتواند مدت زمان زیادی این غار را مخفی نگه دارد.

شبه نظامیان این غار را با برق تأمین کرده بودند. بر روی دیوارها اسامی شبه نظامیانی با رنگ سرخ نوشته شده بود که در آنجا قرار داشتند. احتمالا در آن اتاق، شبه نظامیان استراحت می کردند. وسایل شخصی نیز وجود داشت».

دهقانان محلی اعتراف می کنند که هنوز از رفتن به این غار وحشت داشتند زیرا تروریستان می توانستند قبل از ترک غار آن را ماین گذاری کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала