Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خودداری واران از کمک در روند بازگشت بنزما به تیم ملی

© REUTERS / JON NAZCAA Grubu'nda Real Madrid, 2-0 geriye düştüğü maçta Club Brugge ile 2-2 berabere kaldı.
A Grubu'nda Real Madrid, 2-0 geriye düştüğü maçta Club Brugge ile 2-2 berabere kaldı. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2021
عضو شوید
رافائل واران مدافع فرانسوی رئال مادرید، در گفت‌وگویی مدعی شد که خودش را در کارهای زیدان و دشان دخیل نخواهد کرد و همچنان در قضیه بنزما بی‌طرف خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، این روزها درخشش بنزما در ترکیب رئال مادرید سبب شده تا انتقادات از دیدیه دشان و فدراسیون فوتبال فرانسه بخاطر عدم دعوت از او به تیم ملی اوج گیرد و زیدان یکی از کسانی بوده که به صورت مستقیم از سرمربی تیم ملی کشورش انتقاد کرده است.

A Grubu'nda Real Madrid, 2-0 geriye düştüğü maçta Club Brugge ile 2-2 berabere kaldı. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
ورزش
جانشینان احتمالی واران در رئال

در این میان از رافائل واران انتظار می‌رفت تا در روند بازگشت بنزما به تیم ملی کمک کند و پیام زیدان و بنزما را به دیدیه دشان برساند اما این بازیکن در گفت‌وگویی مدعی شده که در کار سرمربی تیم ملی و باشگاهی خودش مداخله نخواهد کرد.

او ضمن تمجید از بنزما گفت:" او سخت کوش است و افراد این چنینی همیشه پیشرفت می‌کنند. او بهترین فوتبال خود را انجام می دهد، یک  روند بسیار خوب که ثابت می کند او برای رئال مادرید بسیار مهم است. اما نمی‌توانم بین زین الدین زیدان و دیدیه دشان مداخله کنم".

این در حالی‌ست که بنزما پس از سال 2015، و در پی رسوایی در قضیه اخاذی از والبوئنا، از حضور در تیم ملی محروم شده و 6 سال می‌شود که برای خروس‌ها به میدان نرفته.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала