آ مریکایی ها: بایدن برای هم حزبی هایش فقط یک "اسب تراو" است

© AP Photo / Evan Vucciآ مریکایی ها: بایدن برای هم حزبی هایش فقط یک "اسب تراو" است
آ مریکایی ها: بایدن برای هم حزبی هایش فقط یک اسب تراو است   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2021
عضو شوید
آمریکایی ها با ابراز شک و تردید در مورد انتخاب جوبایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا معتقد هستند که احتمال دارد او قبل از پایان دوره ریاست جمهوری، از قدرت کنار برود.

 به گزارش اسپوتنیک، بینندگان کانال تلویزیونی فاکس نیوز ابراز عقیده کردند که جو بایدن رئیس جمهور آمریكا به دلیل شرایط بهداشتی احتمال دارد زودتر از موعد از این سمت کنار برود.

آمریکایی ها معتقدند كه انتخاب بایدن به عنوان رئیس جمهور تصادفی نبوده و كاملا هریس معاون رئیس جمهور ممكن است به زودی جای او را بگیرد.

کاربری با نام MassiveMemberClub نوشت: "همه چیز از قبل برنامه ریزی شده بود. بایدن همیشه همانند یک "اسب تراو، وسیله ای برای رسیدن به هدف بوده است.سرانجام اعلام خواهد شد که او دیگر نمی تواند به عنوان رهبر آمریکا به کار خود ادامه دهد، هریس معاون رئیس جمهور جای او را می گیرد. این او بود که در ابتدا می خواست به این سمت انتخاب شود".

زمین خوردن بایدن هنگام بالا رفتن از پله های هواپیما خبرساز شد+ ویدئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2021
زمین خوردن جو بایدن هنگام بالا رفتن از پله های هواپیما خبرساز شد+ ویدئو

کاربر دیگر با نام مستعار  Kingdomofidiots گفته است: "متاسفانه ، این احتمال وجود دارد که بایدن نتواند چهار سال کشور را رهبری کند - امیدواریم که او تا انتخابات میان دوره ای دوام بیاورد تا جمهوریخواهان بتوانند قبل از  اجرایی شدن سناریوی کابوس   هریس به عنوان رئیس جمهور، کنترل سنا را به دست گیرند".

با مطرح شدن دوباره چالش وضعیت سلامتی جو بایدن، شماری از آمریکایی ها ابراز عقیده نموده اند که بایدن تنها در اسم رئیس جمهور آمریکا است.

جیسل نوشت: "دموکراتها از او استفاده کردند، زیرا کاملاً می دانستند که او از نظر سلامتی دچار مشکلات جدی است. همسرش چنان می خواست بانوی اول شود که وی را به داخل این چاه انداخت. انتظار نداشته باشید که دموکرات ها با انسانیت با جو رفتار کنند. آنها تا آنجا که ممکن است از او استفاده خواهند کرد و سپس بدورش خواهند انداخت".

کاربری می‌گوید: "چه کسی کشور را اداره می کند؟ این فکر واقعا وحشتناک است. ما می دانیم که بایدن در چه وضعیت جسمانی قرار دارد و می دانیم که او کشور را اداره نمی کند. پس چه کسی؟ هنوز جوابی برای این سوال وجود ندارد. من می ترسم وقتی این موضوع را بفهمیم، بیش ازاین دچار وحشت شویم."

 کاربر دیگری ابراز داشت: "من وقتی دیدم جو بار اول، و سپس بار دوم و سوم لغزید است ، خجالت کشیدم. آنچه حزب وی در این مرحله از زندگی با او انجام داده است تقریباً یک جنایت است."

اسب تروا داستانی از جنگ تروا است. در این داستان،  پس از محاصره بی‌ثمر تروا از سوی یونانی ها پیکره‌ای عظیم از اسب ساختند تا مردانی منتخب را درونش پنهان کنند. یونانی‌ها اینطور وانمود کردند که آنجا را ترک کردند، و «تروجان‌ها» اسب را به عنوان نشان پیروزی به داخل شهر بردند. در هنگام شب یونانی ها از اسب خارج شدند و دروازه‌های شهر را برای باقی ارتش یونانی که در تاریکی شب بازگشته‌بودند، گشود. ارتش یونان با ورود و تخریب شهر تروا، با پیروزی قاطع به جنگ پایان داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала