Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چرا بارسا به دنبال خروج کوتینیو است؟

© REUTERS / Carl RecineChampions League Quarter Final Second Leg - FC Barcelona v Manchester United
Champions League Quarter Final Second Leg - FC Barcelona v Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.03.2021
عضو شوید
اگر کوتینیو به 100 بازی برای بارسلونا برسد این باشگاه باید 20 میلیون یورو بپردازد و همین امر سبب شده تا کاتالان‌ها به فروش او فکر کنند.

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسا به دنبال انتقال قرضی فیلیپ کوتینیو در بازار است. مدیریت ورزشی که با مشکل انتقال مواجه شده، در تلاش است تا فصل آینده محل اقامت وی ​​را پیدا کند. بیش از یک تصمیم ورزشی در این زمینه یک دلیل اقتصادی وجود دارد.

بارسا و لیورپول در ابتدای 2018 توافق کردند پس از مذاکرات سخت به دلیل اصرار ستاره برزیلی برای بازی در نیوکمپ، قیمت اولیه 120 میلیون یورو ثابت به علاوه 40 میلیون افزونی که منوط به تحقق یک سری بندها بود. رسانه‌های انگلیسی در حال شکستن آن و اشاره به تقسیم آنها بر اساس بازی‌ها یا عناوین بودند: 5 میلیون برای انجام 25 بازی، 20 میلیون برای انجام 100 بازی و 10 میلیون برای صلاحیت دو سال اول برای لیگ قهرمانان، علاوه بر 5 میلیون دیگر برای قهرمانی در مسابقات قاره‌ای. در این سالها بارسا مجبور به تکمیل 15 میلیون از این میان شده است.

کوتینیو که 5 فصل قرارداد امضا کرده، تاکنون 90 مسابقه رسمی با لباس بارسا انجام داده، بدون احتساب آنهایی که با پیراهن بایرن مونیخ داشته است. منابع باشگاه می‌گویند که آنها حساب نمی‌شوند. این بازیکن در فصل جاری 14 بازی انجام داده، تا این‌که مصدومیت مانع از نظم بیشتر او شد. در نیم سال ورود او 22 بار به میدان رفت و در 2018-2019 که در آن به عنوان بازیکن بارسا کامل بود، 54 بازی کرد. رونالد کومان در اوایل فصل به او اطمینان داد اما مصدومیت‌ها او را کنار گذاشتند و بازیکنان دیگر مانند پدری و حتی خود دمبله موقعیت او را اشغال کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала