Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد جراحی شود دیگر نمی‌تواند بازی کند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد Belgium Soccer Euro 2020 Belgium - Russia
ادن هازارد  Belgium Soccer Euro 2020 Belgium - Russia - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2021
عضو شوید
یک پزشک معروف هشدار داده که اگر هازارد دوباره زیر تیغ جراحی از ناحیه مچ پا برود، دیگر هرگز فوتبال بازی نخواهد توانست.

به گزارش اسپوتنیک؛ یک پزشک برجسته اسپانیایی ادعا کرده که اگر ادن هازارد برای سومین بار از ناحیه مچ پا زیر تیغ جراحی برود ممکن است "دیگر هرگز فوتبال بازی نکند."

ستاره بلجیمی از زمان پیوستن به رئال مادرید از چلسی طی معامله‌ای به ارزش بیش از 100 میلیون پوند در سال 2019، بیشتر اوقات دچار آسیب دیدگی شده است.

او در حال حاضر با یک مشکل مچ پای دیگر روبرو شده و بازی‌ها را از دست داده اما دکتر خوزه گونزالس که در باشگاه اتلتیکو مادرید کار می‌کند هشدار داده که با انجام سومین عمل مچ پا، شاید به دوران حرفه‌ای خود پایان خواهد داد.

گونزالس به اونداسِرو گفت: "هازارد باید تا 10 جلسه با تیم تمرین کند. از نظر من برای او دشوار است که به بازی در سطح‌اش با رئال مادرید در این فصل برگردد. اگر بازیکنی بعد از مصدومیت طولانی بدون تمرین سختی برگردد، طبیعی‌ترین چیز این است که دوباره مصدوم شود. او اضطراب دارد و می‌خواهد نشان دهد که ارزشش را دارد و 100٪ پاسخ آنرا بدهد."

وی ادامه داد: "سومین عمل جراحی روی مچ پای ادن هازارد بسیار خطرناک است، ممکن است این احتمال وجود داشته باشد که این بازیکن دیگر فوتبال بازی نکند."

گفته می‌شود هازارد به لندن سفر کرده تا نظر دوم پزشک را در مورد مصدومیت‌اش جویا شود. او فقط آخرین بازگشت خود را در پیروزی 2-1 شنبه مقابل الچه انجام داد و زین الدین زیدان گفت که "نمی‌تواند توضیح دهد" چرا این بازیکن 30 ساله یک مصدومیت دیگر را متحمل شد.

رئال دوست دارد جراحی را به تعویق بیندازد اما ستاره بلجیمی مشتاق است که هازارد در اسرع وقت با این مشکل مقابله کند تا او بتواند به موقع به یورو 2020 در تابستان برگردد.

هازارد در این فصل فقط 9 بازی را از ابتدا بازی کرده و تنها یک پاس گل و سه گل به ثمر رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала