Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس اتلتیکو: نمی‌توانم باشگاه را بدون سیمئونه تصور کنم

© REUTERS / Carl RecineТренер "Атлетико Мадрид" Диего Симеоне во время матча 1/8 финала с "Ливерпулем" после забитого его командой гола
Тренер Атлетико Мадрид Диего Симеоне во время матча 1/8 финала с Ливерпулем после забитого его командой гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2021
عضو شوید
انریکه سرزو رییس باشگاه اتلتیکومادرید، به تمجید از سرمربی تیم خودش پرداخت و مدعی شد که نمی‌تواند باشگاه را بدون او تصور کند.

به گزارش اسپوتنیک، دیگو سیمئونه در سال 2011 به عنوان سرمربی اتلتیکومادرید انتخاب شد و تا به حال موفق به کسب یک عنوان لالیگا سانتاندر، یک کوپا دل‌ری، یک سوپرکوپا اسپانیا، دو جام قهرمانی در لیگ اروپا و دو سوپرجام یوفا شده است.

بسیاری از کارشناسان سیمئونه را یکی از مربیان برتر اتلتیکومادرید می‌دانند و مدعی اند که او سبکی در این باشگاه ایجاد کرده که تیم‌های اندکی توان شکست دادن آن‌ها را دارند.

قرارداد این مربی آرجانتینی بزودی به پایان می‌رسد و احتمال دارد که این مربی باتجربه، به حضور 10 ساله‌اش در این باشگاه پایان دهد و این موضوع سبب نگرانی مدیران ارشد روخی بلانکو شده است.

انریکه سرزو رییس باشگاه اتلتیکومادرید که یکی از حامیان این سرمربی موفق است، در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود ضمن تمجید از سیمئونه، مدعی شد که بدون او باشگاه را تصور کرده نمی‌تواند.

او به سوپر دی‌پورتیوو گفت:" من نمی‌توانم اتلتیکو مادرید را بدون سیمئونه تصور کنم. ما با ال‌چولو زندگی روزهای خارق‌العاده‌ای داریم و امیدواریم که او سالها اینجا باشد. سیمئونه مهمترین مربی باشگاه در طول تاریخ بوده است".

سرزو در حالی به تمجید از سیمئونه می‌پردازد که اتلتیکومادرید با این سرمربی صدرنشین لالیگا است و شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала