Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اودگارد بالاتر از هالند؛ ستاره رئال کاپیتان تیم ملی نروژ شد

© REUTERS / Andrea Comasمارتین اودگارد Real Madrid's new teenage signing Martin Odegaard from Norwegian club Stromsgodset holds up his jersey during his presentation at the Valdebebas training grounds in Madrid, January 22, 2015
مارتین اودگارد Real Madrid's new teenage signing Martin Odegaard from Norwegian club Stromsgodset holds up his jersey during his presentation at the Valdebebas training grounds in Madrid, January 22, 2015 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2021
عضو شوید
مارتین اودگارد بازیکن رئال مادرید که به صورت قرضی در آرسنال توپ می‌زند، پس از خداحافظی استفان یوهانسن از تیم ملی، کاپیتان اول تیم ملی نروژ شد.

به گزارش اسپوتنیک، مارتین اودگارد 22 ساله، از سال 2014 در تیم ملی نروژ بازی می‌کند و تا حالا برای این تیم 25 بازی انجام داده و موفق شده 1 گُل برای تیم ملی کشورش به ثمر برساند.

دنی کارواخال و مارسلو دو مدافع رئال مادرید   Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2021
ورزش
بحران مصدومیت در رئال؛ آیا انتقال قرضی یوویچ و اودگارد درست بود؟

این بازیکن با وجود سن کم، تجربه خوبی در تیم ملی دارد و همین تجربه او سبب شده تا او بالاتر از هالند، پس از خداحافظی استفان یوهانسن 30 ساله که به تازگی اتفاق افتاده به عنوان کاپیتان اول نروژی‌ها انتخاب شود.

به این ترتیب اودگارد در دیدار برابر جبل‌ الطارق که در اواخر ماه مارچ برگزار خواهد شد، بازو بند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست و این تیم را رهبری خواهد کرد.

سولباکن سرمربی تیم ملی نروژ پس این انتخاب اودگارد به عنوان کاپیتان تیمش گفت:" مارتین یک زندگی طولانی را در بالاترین سطح داشته و توانایی خود را برای تبدیل شدن به بازیکنی درون و بیرون زمین ثابت کرده است. بازیکنی قدرتمند است که اعتماد به نفس بالایی دارد. می تواند که به کاپیتانی خوب تا سال‌های زیاد تبدیل شود".

این در حالی‌ست که برخی از کارشناسان هالند را با توجه به درخشش بسیار خوبش در ترکیب تیم دورتموند، گزینه‌ بهتری نسبت به اودگارد می‌دانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала