Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا در اندیشه‌ی شروعی طوفانی؛ 5 خرید بزرگ در راه است

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2021
عضو شوید
نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا از امکان خرید 5 بازیکن توسط خوان لاپورتا رئیس جدید و منتخب بارسلونا در تابستان آتی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش اسپورت، برنامه ریزی ورزشی برای فصل جدید قطعا یکی از مهم ترین اقدام های ممکن برای لاپورتا خواهد بود. مرد اول باشگاه حالا باید به مشکلات غلبه کند و در کنار حمایت از تیم رونالد کومان و بازیکنان به فکر ساخت و تقویت ترکیب فعلی تیم باشد. لاپورتا بعد از اینکه در انتخابات پیروز شد در یک اقدام بسیار خوب در کمپ ورزشی باشگاه حضور پیدا کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Sport360 (@sport360)

مدیر ورزشی باشگاه هنوز مشخص نیست اما شواهد نشان میدهد که جوردی کرایوف در این پست به کار گرفته میشود. وضعیت اقتصادی به گونه ای است که باشگاه نمیتواند امضا های بزرگی داشته باشد ، انتظار میرود که تیم مدیریت جدید حقوق برخی از بازیکنان که کارایی کمی در تیم دارند را به شکل قابل توجه ای کاهش بدهد البته این در حالی است که منابع نزدیک به لاپورتا تایید کرده اند که خوان به شکل دوستانه ای برخی از قرارداد های بازیکنان را فسخ خواهد کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Diario SPORT (@diariosport)

چه کسی باید نقش سنگربان تعویضی را پر کند؟

مارک تراشتگن سنگربان آلمانی مرد شماره یک بارسلونا است و قطعا هیچکس در این مورد شکی ندارد. تراشتگن در سال های اخیر در دیدار های زیادی باعث نجات بارسلونا شده که در آخرین آن نیز میشود به دیدار مقابل سویا اشاره کرد. نتو سنگربان دوم تیم در ماه جولای 32 ساله میشود و خواهان خروج است. در جنوری او برای این مسئله تلاش کرد اما به موفقیت نرسید اما در تابستان تلاش دوباره نتو برای خروج شروع میشود. بعد از خروج احتمالی نتو باشگاه تصمیم میگیرد تا به سنگربان های پایه تیم همجون پنیا اعتماد کند یا در بازار به دنبال دروازبان جدیدی باشد.

بازگشت اریک گارسیا

شیوع ویروس کرونا، انتخابات باشگاه و عدم رضایت نامزد ها برای جذب زود هنگام اریک گارسیا باعث شده که این بازیکن در تابستان پیش رو به صورت رایگان راهی تیم شود. لاپورتا پیش از اینکه در انتخابات پیروز شود در مورد جذب دوباره گارسیا پیام محکمی داشت و آن هم این مسئله بود که برای بازگشت بازیکنان لاماسیا حاضر نیست یک یورو هم هزینه کند. لاپورتا عنوان کرده در صورت تایید کادر فنی و مدیر ورزشی از بازگشت وی استقبال خواهد کرد.

3 بازیکن آزاد درجه یک

داوید آلابا یکی از مهم ترین بازیکنانی است که در پایان فصل آزاد میشود. اتریشی میتواند در پست مدافع میانی و مدافع چپ بازی کند و از پیش هم اعلام کرده دیگر با بایرن مونیخ تمدید نخواهد کرد. رئال مادرید باشگاهی است که علاقه زیادی نسبت به جذب وی دارد اما بازیکن هم خواسته های مالی بالایی دارد. لاپورتا هنوز جذب احتمالی آلابا را رد نکرده است و برخی منابع تایید کرده اند لاپورتا در این مورد با زهاوی ایجنت بازیکن دیدار خواهد کرد. آلابا 28 ساله یک بازیکن با قدرت و همه کاره در زمین مسابقه است که با حضورش میتواند کمک زیادی به تقویت ترکیب تیم کند.

View this post on Instagram

A post shared by Jon Barbon (@jon.barbon)

دو بازیکن دیگر که در پایان فصل قراردادش به پایان می رسد ممفیس دپای و اگوئرو هستند. مرد هلندی در تابستان گذشته به اصرار کومان در یک قدمی بارسلونا بود اما به علت مسائل مالی همه چیز منتفی شد. در طرف دیگر بارسلونا بعد از خروج سوارز در پست شماره 9 به مشکل خورده و اگوئرو 33 ساله به صورت رایگان میتواند یک گزینه جذاب باشد.

ستاره‌ای برای زهر دار کردن پروژه

بارسلونا به چنین ستاره هایی نیاز دارد. ارلینگ هالند 20 ساله اهل کشور نروژ بازیکنی است که در هفته های اخیر نامش سر و صدا زیادی در داخل و خارج زمین فوتبال داشته است. او با عملکردش نشان داده که میتواند یکی از بهترین های جهان باشد امضا با وی اصلا ساده و ارزان نیست اما با توجه به رابطه ی بسیار خوب و قوی لاپورتا با مینو رایولا نماینده بازیکن هواداران بارسلونا در رویای تماشای این غول نروژی در نیوکمپ هستند ، رویایی که اصلا ساده نیست.

View this post on Instagram

A post shared by Diario SPORT (@diariosport)

ورود لاپورتا احتمالا باعث خروج و  فروش بازیکنانی خواهد شد و تنها زمان همه چیز را مشخص میکند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала