Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال - رونالدو؛ لازم ملزومی که از هم جدا شدند

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو باز هم بدون رئال مادرید در لیگ قهرمانان موفق نبود و معلوم نیست که رئال مادرید نیز بدون حضور سی آر هفت تا کجا پیش میرود.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو به دور از رئال مادرید برای دومین فصل پیاپی با یووه از یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ کنار رفت. فصل گذشته تیمش مقابل لیون زانو زده بود و این بار نوبت پورتو و په په بود (در 38 سالگی بی نظیر است) دو تیمی که از قدرت های قاره اروپا به شمار نمی روند اما با این وجود به راحتی از پس بانوی پیر برآمدند و به نظر می رسد که یووه امسال قدرتش در لیگ ایتالیا را هم از دست داده و پس از 9 فصل قهرمانی پیاپی این جام را هم از دست می دهد. اینتر با کونته تهدیدی جدی برای اقتدار یوونتوسی هاست.

رئال مادرید بدون رونالدو در دو چمپیونزلیگ اخیر مقابل سیتی و آژاکس حذف شد و جای خالی گلهای بازیکن پرتغالی مشهود بود که در حدود 500 بازی در رئال میانگین یک گل در هر بازی را داشت و میانگین گلهای رئال را حداقل یک گل در هر بازی بالاتر می برد. بنزما همه تلاشش را می کند اما بقیه مهاجمان رئال در ماموریتشان خنثی هستند و نتوانستند نبود بازیکن پرتغالی را خنثی کنند. از بیل که رسما از زیر مسئولیت شانه خالی کرد تا آسنسیو و هازارد در فرصت هایی که از آن استفاده نمی کنند یا بازیکنان آینده داری نظیر رودریگو و وینیسیوس.

​کریستیانو 36 ساله زمان را برای رسیدن به شش قهرمانی اروپایی و برابری با خنتو از دست می دهد و از زمان جدایی از رئال تعداد توپ طلاهایش روی پنج مانده است. رئال هم با نبود این ستاره به خوبی کنار نیامده است و درخشان ترین دستاوردش لالیگای قرنطینه بود که برای رئالی ها کافی نیست. این جدایی ویران کننده در کیف 2018 به ضرر هر دو طرف بود. رونالدو حالا در یووه یک ستاره بدون تیم است و رئال از زمان رفتن ستاره پرتغالی یک تیم بدون ستاره.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала