Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شوک به بارسایی‌ها؛ فوق ستاره در خطر از دست دادن ال‌کلاسکو

© AFP 2023 / Curto De La TorreИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси во время выяснения отношений с защитником "Реал Мадрида" Серхио Рамосом
Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время выяснения отношений с защитником Реал Мадрида Серхио Рамосом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
عضو شوید
فوق ستاره بارسلونا به دلیل تعداد کارت‌های زردی که در این فصل گرفته، ممکن است ال‌کلاسیکوی برگشت را از دست دهد.

به گزارش اسپوتنیک، پیروزی های یک هفته اخیر بارسلونا برابر سویا و البته بازگشت درخشان آبی‌اناری‌ها مقابل این تیم در کوپا دل ری، اکنون شرایط آیده‌آلی در رختکن نیوکمپ حاکم شده است.

Barcelona's Lionel Messi celebrates scoring their first goal on January 31, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2021
توافق 65درصدی اعضای بارسلونا بر ضرورت حفظ لیونل مسی

بارسلونا اکنون به دنبال کسب موفقیت در رقابت‌های داخلی فوتبال اسپانیا است. در این میان اما، لیونل مسی، فوق ستاره این تیم در این فصل چهار بار کارت زرد گرفته است.

مسی اگر یک کارت دیگر مقابل اوساسونا دریافت کنند، دیدار بعدی بارسلونا در خانه مقابل هوئسکا در هفته آینده را از دست داده و البته خطر از سرشان رفع می شود. پس از هوئسکا، کاتالان ها در سن سباستین به مصاف رئال سوسیداد می روند که بازی فوق العاده دشواری محسوب می شود.

در ادامه دیدار مقابل رئال وایادولید در نیوکمپ در پیش است که خیلی سخت نیست و در صورت نبود مسی و دی ینگ نیز بارسلونا احتمالا نتیجه خواهد گرفت. پس از این دیدارها، بازی حساس ال کلاسیکو در پایتخت پیش روی بارسلونا خواهد بود و غیبت لئو مسی شرایط را برای رونالد کومان دشوار خواهد ساخت.

بدین ترتیب این امکان وجود دارد که اگر این بازیکنان تا آن مقطع هنوز کارت پنجم را نگرفته بودند، کومان به آنها در مقابل وایادولید استراحت دهد تا از حضور مسی و دی یونگ در مسابقه حساس مقابل رئال مادرید اطمینان حاصل کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала