Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند رونالدوی ثانی؟ ستاره دورتموند به اندازه کریس می‌پرد

© AFP 2023 / THOMAS KIENZLEЭрлинг Холанн
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2021
عضو شوید
ارلینگ برات هالند ستاره بروسیادورتموند به دنبال طی کردن راه رونالد است و حتی در آخرین مورد به اندازه رونالدو روی هوا پرید.

به گزارش اسپوتنیک؛ ارلینگ برات هالند ستاره نارویژی بروسیا دورتموند راه رونالدو را طی نموده و می‌خواهد از او تقلید کند که در آخرین مورد نیز او به اندازه کریس پرید.

درشبی که دورتموند به بایرن مونیخ باخت، این بازیکن 20 ساله در دقیقه 9 بازی گل‌زنی کرد تا تیم‌اش خیلی زود به برتری 2-0 برسد اما میهمان بدون کسب حتی یک امتیاز خانه بایرن را ترک کرد در حالی‌که رابرت لواندوفسکی با هت‌تریک بازی را به سود تیم‌اش کرد ضمن این‌که لئون گورتزکا نیز گل زد.

هالند که در 28 بازی 29 گل به ثمر رسانده، همه را با پریدن روی هوا متعجب ساخت. پرش او با ضربه سر شگفت انگیز رونالدو مقایسه شد که در پیروزی یوونتوس مقابل سمپدوریا در دسامبر 2019 گل‌زنی کرده بود. کریس همچنان در جریان پیروزی 3-1 بانوی پیر مقابل ساسولو در جنوری، توانایی پرش فوق بشری خود را نشان داد.

در مقایسه جهش هالند در برابر بایرن و رونالدو، یکی از کاربران توییتر اظهار نظر کرد: "هالند در حال انجام کار رونالدواست."

در پیام توییتری دیگر آمد: "وای! بالاتر از CR7؟"

هالند که از ابتدای فصل گذشته به طور باورنکردنی بیش از رونالدو و لیونل مسی در لیگ قهرمانان گل زده، در تابستان برای انتقال با تعدادی از باشگاه‌ها در ارتباط بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала