Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به محض برنده شدن به پدر مسی زنگ می‌زنم

© REUTERS / Juan MedinaCartel de Joan Laporta en las inmediaciones del estadio Santiago Bernabéu (Madrid)
Cartel de Joan Laporta en las inmediaciones del estadio Santiago Bernabéu (Madrid) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا نامزد ریاست باشگاه بارسلونا که در دوره قبلی حضورش به عنوان رئیس این باشگاه رابطه خوبی با مسی داشته از تلاش خود برای تمدید با ابر ستاره تیمش خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، از حدود 6 ساعت پیش انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا آغاز شده است و سه نفر یعنی خوان لاپورتا، ویکتور فونت و تونی فریشا کاندیداهای ریاست این باشگاه هستند.

Аргентинский футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2021
ورزش
چهره خندان مسی در نیوکمپ پس از شرکت در انتخابات بارسلونا+ عکس

به نظر میرسد خوان لاپورتا به دلیل داشتن کارنامه و پیشینه خوب در پست ریاست این باشگاه و البته رابطه خوب مسی شانس بالاتری نسبت به دو نامزد دیگر داشته باشد. گفتنی است که نتایج انتخابات بارسلونا در بامداد فردا مشخص خواهد شد.

طبق گزارش اسپورت، لاپورتا اولین نامزدی بود که رای خود را در صندوق انداخت و باید دید که میتواند گوی سبقت را از فونت و فریشا برباید یا نه!

 لاپورتا بسیار امیدوار بود و گفت: "احساسات خوبی دارم."

 وی  همچنین درباره آینده مسی گفت: "فردا؟ اگر پیروز انتخابات شوم همین امشب با خورخه مسی تماس خواهم گرفت. اول میخواهم پیروز شوم ولی چرا فردا؟ شب طولانی است." 

لاپورتا درباره دربی مادرید گفت: " من همیشه هوادار بارسا هستم. من هیچکدام از این دو تیم را دربازی امروز همراهی نخواهم کرد."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала