Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: این کامبک باور نکردنی بود؛ به خود و بازیکنانم افتخار می‌کنم

© AP Photo / Petr David JosekНидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман
Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا از جبران شکست برابر سویا و صعود به فینال کوپا دل ری خوشحال است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در یک شب فراموش نشدنی توانست بازی دو بر صفر باخته در بازی رفت را با سه گل در نیوکمپ جبران کند تا به فینال کوپا دل ری راه یابد.

فوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2021
معجزۀ دیگر در نیوکمپ؛ صعود دراماتتیک بارسا به فینال جام حذفی اسپانیا
رونالد کومان با ابراز خوشحالی از این برد تیمش در نشست خبری بعد از بازی گفت:«تا ثانیه‌های پایانی جنگیدیم و شایسته صعود به فینال بودیم. در هر دو بازی برتر از سویا بودیم و کاملا از بازیکنانم رضایت دارم. البته که در دقیقه پایانی شانس هم با ما یار بود ولی به زدن گل دوم ایمان داشتیم و این اراده تیمی باعث شد تا در نهایت راهی فینال شویم».
سرمربی هالندی آبی‌اناری‌ها در ادامه گفت:«تیم از لحاظ بدنی و ذهنی قدرتمند است و باید بگویم که کاری که تیم امشب انجام داد، باورنکردنی بود. باید جاه طلبی و انگیزه تیم را ستایش کرد. همیشه به جبران ایمان داشتیم و از لحاظ ذهنی به شرایطی رسیده بودیم که باور داشتیم قادر به جبران شکست دور رفت هستیم. چیز بیشتری نمی توانم از بازیکنان بخواهم چون هر کاری نیاز بود انجام دادند و باید آنها را ستود».
کومان در پایان با ستایش از عملکرد تیم رقیب گفت:«تیمی خوب با مربی درجه یک هستند. حتی وقتی یک یار کمتر داشتند و 3 - 0 عقب بودند نیز ناامید نشده بودند و با پرس از جلو سعی در تحت فشار قراردادن ما و رسیدن به گل بودند. این روحیه مثبت سویاست که از اندیشه های مربی‌اش می آید».

بارسا شب گذشته توانست با سه گل بر سویا پیروز شود و ضمن جبران شکست 2-0 بازی رفت به فینال کوپا دل ری راه یابد. این برای دهمین بار در 13 سال گذشته است که بارسا به فینال کوپا دل ری می رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала