Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقصد بعدی واینالدوم مشخص شد

© REUTERS / JON SUPERSoccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal
Soccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2021
عضو شوید
یک منبع خبری در انگلیس تیم بعدی هافبک ملی پوش لیورپول را مشخص کرد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد جورجینیو واینالدوم هافبک هلندی با لیورپول در پایان فصل به پایان میرسد و این بازیکن نیز تمایلی برای تمدید قراردادش و ماندن در آنفیلد ندارد.

در تابستان گذشته که کومان هدایت بارسا را بر عهده گرفت، زمزمه های حضور او در نیوکمپ زبان زد رسانه ها شد و در نهایت هم این بازیکن 30 ساله ترجیح داد آخرین فصل حضورش در لیورپول را هم سپری کند.

با این حال در کنار بارسا که کماکان امیدوار است این بازیکن هلندی با قراردادی آزاد در پایان فصل به نیوکمپ بیاید، قهرمان فرانسه و پی اس جی نیز یکی از دیگر از گزینه های جذب این بازیکن یاد میشود.

با این حال طبق تازه ترین گزارشی که توسط سپورت ویتنس منتشر شده، این بازیکن به جای بازی در اسپانیا و فرانسه، به ایتالیا و سری آ خواهد رفت.

پایگاه خبری سپورت ویتنس میگوید واینالدیوم با اینتر به توافق شخصی رسیده و قرار است در پایان فصل لیورپول را به مقصد شهر میلان ترک کند.

واینالدوم در سال 2015 از آیندهون هلند به لیگ انگلیس و تیم نیوکاسل پیوست و پس از یک سال بازی در این تی به لیورپول پیوست.

این بازیکن که به شدت مورد علاقه کلوپ سرمربی سرخ ها نیز است، در طی 4 سال و اندی حضور در تیم بندری لیورپول یک قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان را با مربی آلمانی تجربه کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала