Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعلام فهرست بازیکنان بارسا مقابل سویا؛ پدری در ترکیب اما آراخو منتفی

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2021
عضو شوید
فهرست بازیکنان بارسلونا برای بازی مقابل سویا در نیمه نهایی کوپا دل‌ری اعلام گردید.

به گزارش اسپوتنیک؛ فهرست بازیکنان بارسلونا برای بازی مقابل سویا در دیدار برگشت نیمه نهایی کوپا دل‌ری مقابل سویا از سوس رونال کومان اعلام شد که در آن کومان نام آراخو مدافع میانی‌اش را خط زده است.

بارسلونا پس از یک بازی پر زحمتِ بیرون از خانه، اکنون به حوادث زمین خودی متمرکز شده زیرا شاگردان رونالد کومان در دیدار برگشت نیمه نهایی کوپا دل‌ری در جالی مقابل سویا قرار می‌گیرند که بازی رفت را با نتیجه 2-0 باختند.

خبرهای خوب و بدی برای مربی کاتالان وجود داشت که پدری به ترکیب تیمش برگشت تا فشار شدید بازی رفت مقابل مردان لوپتگی در روز شنبه را برطرف کند اما خبر بد عدم حضور مدافع میانی، رونالد آراخو است، در حالی که ستاره اروگوئه‌ای در همان بازی همچنان از مچ پا دچار آسیب دیدگی شد. پس از دو روز فیزیوتراپی شدید، پزشکان باشگاه تصمیم گرفتند که وی را با تزریق کورتیزون در معرض خطر قرار ندهند و همچنین به عنوان اقدام نهایی رد شد.

میرالم پیانیچ که از ناحیه مچ پا نیز رنج می‌برد، همراه با غایبان طولانی مدت چون آنسو فاتی، فیلیپ کوتینیو و سرخی روبرتو از این خطا غافل می‌شود. بازیکنان بارسا B ایلیکس موریبا، ایژاکی پنا و اسکار در ترکیب بازی قرار دارند که قرار است در نیوکمپ آغاز کنند.

 

فهرست کامل بارسلونا مقابل سویا:

تر اشتگن، نتو، سرمینو دست، جونیور، لنگلت، پیکه، آلبا، امتیتی، دی یونگ، بوسکتس، پدری، ریکی پوئیگ، گریزمان، بریتوایت، دمبله، مسی، ترینکائو، پنیا، ایلیا و مینگوئزا.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала