Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمایل دو باشگاه مطرح به جذب گریزمن در تابستان

© REUTERS / VALENTYN OGIRENKOBarcelona's Antoine Griezmann celebrates scoring their fourth goal in November 2020
Barcelona's Antoine Griezmann celebrates scoring their fourth goal in November 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
عضو شوید
براساس ادعای روزنامه دیلی اکسپرس، دو باشگاه منچستریونایتد و پاریسن‌جرمن برای جذب آنتوان گریزمن در تابستان تمایل نشان داده اند.

به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمن تابستان سال 2019، از اتلتیکومادرید به بارسلونا پیوست و تا حالا در این باشگاه جا نیفتاده است. با توجه به عدم درخشش گریزمن و مشکلات مالی بلوگرانا، اخیراً شایعاتی جدایی این بازیکن در پایان فصل مطرح شده و باشگاه‌هایی نیز به جذب این بازیکن تمایل نشان داده اند.

مسی و گریزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2021
بارسلونا علاوه بر مسی، گریزمن را نیز از دست می‌دهد؟!

بر اساس گزارش روزنامه ديلی اكسپرس، دو تيم پی‌اس‌جی و منچستريونايتد، تابستان آينده برای خريد آنتوان گريزمن رقابت خواهند كرد.

گريزمن پيش از اين و در سال 2017، نيز به تيم منچستريونايتد لينك شده بود اما اين انتقال رخ نداد و او حالا دوباره با شیاطین سرخ لینک شده است.

با توجه به این که پاریسن‌جرمن مهره‌های زیادی در خط هجومی دارد، اگر این بازیکن تصمیم به جدایی بگیرد ممکن به پیوستن به منچستریونایتد تمایل نشان دهد زیرا در پی‌اس‌جی ستاره‌هایی چون دی‌ماریا، نیمار و امباپه حضور دارند.

از سویی هم گفته می‌شود که با توجه به جدایی احتمالی دی‌ماریا در پایان فصل، این باشگاه تصمیم دارد گریزمن را جانشین این ستاره آرجانتینی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала