Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار برای کومان؛ نیمار به بازی با بارسا می‌رسد + ویدیو/عکس

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2021
عضو شوید
نیمار زمان بهبودی‌اش را کوتاه می‌کند و می‌تواند برای مائوریسیو پوچتینو در بازی مقابل بارسلونا در 10 مارچ در درسترس باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ نیمار مهاجم برزیلی پاری‌سن‌ژرمن در تلاش است تا زمان بهبودی خود را کوتاه کند که طی آن می‌تواند در بازی مقابل بارسلونا در ورزشگاه پارک دو پرنسس (10 مارچ) در اختیار مائوریسیو پوچتینو باشد. ستاره برزیلی بازی رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در شانزدهم فبروری را از دست داد که تیم فرانسوی با پیروزی 1-4 در نیوکمپ تقریبا بیشترین مسیر صعود را طی کرده است.

در ابتدا تیم پاریسی در 10 فبروری در مسابقه جام فرانسه کان را شکست داد که در آن نیمار آسیب دید، در ابتدا پایتخت نشین‌ها اعلام کردند او به مدت 4 هفته از میادین دور خواهد بود. اما طبق گزارش روزنامه لوپاریسین بازیکن سابق بارسا امروز برای اولین بار درکمپ دالوس، مرکز تمرین قهرمان فرانسه حضور یافته و بهبودی او کمی جلوتر از برنامه‌های اولیه است و حکم نشده از این‌که آنها می‌خواهند ستاره برزیلی به موقع برای رویارویی با تیمی که او از 2013 تا 2017 در آن بازی کرد، برسد.

دی ماریا تمرینات را جدا سپری می‌کند

در همین حال آنخل دی ماریا که بارسا - پاری‌سن‌ژرمن را نیز از دست داده بود به تمرینات‌اش ادامه می دهد و این شنبه مقابل دیژون در یک بازی لیگ 1 ظاهر نخواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала