نشریه اروپایی تسلیحات روسی را یک داستان واقعی و علمی نامید

© Sputnik / Pavel Lisitsyn /  مراجعه به بانک تصاویر نشریه اروپایی تسلیحات روسی را یک داستان واقعی و علمی نامید
نشریه اروپایی تسلیحات روسی را یک داستان واقعی و علمی نامید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2021
عضو شوید
این نشریه می‌نویسد بر خلاف آنچه جامعه اروپا از کلیشه های قدیمی استفاده می‌کنند، اما تسلیحات روسی یک داستان واقعی و علمی است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه "آتلانتیکو" می‌نویسد که در اروپا زمانی‌ صحبت در مورد تسلیحات روسی می‌شود، آنان طبق معمول از کلیشه های قدیمی استفاده می‌کنند. اما زرادخانه روسیه بسیار پیشرفته‌تر از آنچه است که همه تصور دارند.

 از سلاح های روسی نابود کننده ایالات متحده گرفته شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2020
از سلاح های روسی نابود کننده ایالات متحده نام گرفته شد

بربنیاد این نوشته، "جامعه تبدیل و به خواب‌رفته اروپا خود را با مفهوم تانک‌های زنگ زده و موشک‌های فرسوده روسیه آرام می‌سازند".

این نشریه در ادامه می نویسد: "اما آگاهان امور نزدیک به 10 سال است که در این باره دیدگاه کاملا متفاوت دارند از دریای سیاه گرفته تا سوریه و از اوکراین تا قره‌باغ".

این نشریه به بخشی از تمرین‌های نظامی کشورهای بالتیک و فینلند اشاره می‌کنند، جای که نیروهای روسی در درگیری‌ها فرضی اشتراک و مخالفان شان را در چند روز اول جنگ شکست داده اند.

این نشریه تاکید دارد: "آگاهان امور این شکست‌ها را همان زرادخانه‌ی پیشرفته که یک داستان واقعی است، بیان می‌کند. که در چند دهه گذشته در روسیه ساخته شده است،".

آتلانتیکو چندین نمونه از سلاح های روسی را بیان می‌کند که از بین بردن آن برتری در برابر طرح های مدرن غربی است و اشاره به حادثه دریای سیاه دارد، درست زمانیکه در آپریل سال 2014 یک بمب افکن روسی سوخو-24، بر فراز کشتی جنگی "دونالد کوک" امریکایی پرواز نمود و او را " کور و کر"، ساخت. این نشریه اطمینان می دهد که این کشتی با اولین راکت سوخو-29 منهدم می‌شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала