Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله تند سرمربی آتالانتا به داور :«مهندس ناسا که نیستی»!

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2021
عضو شوید
جان پیرو گاسپرینی از قضاوت شب گذشته دیدار آتالانتا برابر رئال مادرید انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آتالانتا در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید با یک گل شکست خورد. داور بازی در دقیقه 15 بازیکن آتالانتا را به خاطر خطای روی مندی اخراج کرد که این تصمیم با اعتراض سرمربی آتالانتا همراه شد.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2021
ورزش
پیروزی دشوار زیدان در برگامو؛ مندی هم بازیکن اخراج کرد و هم گل زد
گاسپرینی در پایان بازی با انتقاد از عملکرد داور بازی رئال مادرید و آتالانتا گفت:«برخوردها هم بخشی از فوتبال هستند. برخی می خواهند کارهای دیگری بکنند و با این روند، باعث خودکشی و مرگ فوتبال می شوند. نمی توان داورانی را دید که هرگز فوتبال بازی نکرده اند و اصلا نمی دانند که درون زمین چه اتفاقی رخ می دهد».
سرمربی آتالانتا در ادامه گفت:«اتفاقی که شب گذشته مقابل رئال مادرید رخ داد، خارق العاده است. اگر داوران چنین صحنه هایی را درک نمی کنند باید شغل خود را تغییر بدهند. تصاویر داور ویدیویی نیز مشخص است. آنها همه چیز دارند تا اشتباه نکنند. فوتبال، علم موشکی که نیست. نیازی نیست که داوران هم مهندس ناسا باشند تا این چیزها را درک کنند. به هر صورت در حالی به مادرید می رویم که می خواهیم کار خودمان را انجام بدهیم و برنده شویم».

آتالانتا در برگامو در مقابل رئال مادرید با نتیجه یک بر صفر شکست خورد آن هم در حالی که اخراج بازیکنشان در نیمه اول باعث شد که بازی تا حد زیادی یک طرفه شود چرا که تیم ایتالیایی مجبور بود که تا پایان بازی دفاع کند که در نهایت با شوت تماشایی فرلاند مندی مقاومتشان شکسته شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала