Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا توان خرید «ارلینگ هالند» را ندارد

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
عضو شوید
نامزد ریاست بارسلونا می گوید این باشگاه در حال حاضر توان خرید مهاجم جوان بورسیا دورتموند را ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، ویکتور فونت، نامزد ریاست باشگاه بارسلونا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته که این باشگاه در حال حاضر توانایی مالی لازم برای خریدهای بزرگ مانند ارلینگ هالند را ندارد.

ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2021
اعتماد به نفس به سبک پسرطلایی؛ هالند: یکی رهبران دورتموند هستم!

فونت معقتد است که در حال حاضر نیاز است تا بارسلونا ساختار ورزشی خوبی داشته و اکنون نیاز به خریدهای پرهزینه نیست. این نامزد ریاست باشگاه کاتلانی‌ها در خصوص جذب مهاجم زنبورها گفت:«امضای قرارداد با بازیکنی مانند هالند؟ اگر بی مسئولیت باشیم، بله این امکان وجود دارد».

او در ادامه همچنان در باره افزود:«اگر بخواهیم کارهایی که باید انجام شوند را انجام دهیم، نمی توانیم این انتقال را عملی کنیم چرا که بارسلونا اکنون قطاری است که با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت به سمت دیوار حرکت می کند و ما نمی توانیم بیشتر از توانایی خود عمل کنیم».

فونت صحبت‌هایش را اینگونه پایان داد:«برنامه اساسی ما این است که ساختار ورزشی خوبی داشته باشیم و باید به یک ترکیب نامتعادل، کمک کنیم. امضای قرارداد با ام باپه و هالند جزو کارهای مخصوص جوزپ لوئیز نونیز، رئیس سابق بارسلونا، و مانند مدل کهکشانی فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید است و مدل ما با این دو متفاوت است».

دو هفته دیگر انتخابات ریاست بارسلونا برگزار خواهد شد و تا به اینجا خوان لاپورتا و ویکتور فونت شانس بیشتری نسبت به تونی فریکسا برای رسیدن به سمت ریاست دارند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала