Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار در آستانه تمدید تا 2026

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2021
عضو شوید
نیمار قصد دارد تا با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد جدیدی را به امضا برساند که به اساس آن فوق ستاره برزیلی تا 2026 به پی‌اس‌جی متعهد خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ به نظر می‌رسد نیمار قرارداد جدیدی را با پاری‌سن‌ژرمن به امضا می‌رساند تا پاریسی‌ها او را تا سال 2026 در اختیار داشته باشند. این موضوع پس از ماه‌ها گمانه زنی درباره آینده وی با بازگشت به بارسلونا که در یک مقطع مطرح شده بود، اتفاق می‌افتد.

اولین خواسته‌ای که در بدو ورود مائوریسیو پوچتینو به پاریس مطرح شد، راضی کردن باارزش‌ترین دارایی‌های این باشگاه برای تمدید قرارداد شان بود.  زیرا قرارداد نیمار در تابستان 2022 منقضی می‌شود و پی‌اس‌جی ناراحت است.

اگر در پایان فصل توافقی انجام نشود، غول فرانسوی مجبور است در مورد فروش وی فکر کند تا مبادا وی را با هیچی از دست ندهد. اما طبق گزارش قطر، پی‌اس‌جی و نیمار به توافق رسیده‌اند تابازیکن 29 ساله قراردادی را تا سال 2026 منعقد کند. این باعث می‌شود تا زمان انقضا قرارداد 34 ساله می‌شود.

البته باشگاه و پی‌اس‌جی نیمار را به عنوان یکی از دو کالای با ارزش خود می‌دانند و به دنبال حفظ وی می‌باشند. با وجود این که قرارداد کیلیان امباپه نیز در سال 2022 به پایان می‌رسد ولی سوالات در مورد نیمار بیشتر از او مطرح است.

در این میان رئال مادرید محبوب‌ترین گزینه برای جذب بازیکن فرانسوی است که سه شنبه‌شب در لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا هت‌تریک کرد. وی ماه گذشته به تله فوت گفته بود: "ما در حال بحث و گفتگو با باشگاه برای یافتن پروژه هستیم. من گفتم كه من هم تأمل می‌كنم زیرا اگر امضا كنم قرار است در بلند مدت در پاری‌سن‌ژرمن سرمایه گذاری كنم. من اینجا بسیار خوشحالم. من همیشه بسیار خوشحال بوده‌ام. هواداران [و] باشگاه همیشه به من کمک کرده‌اند و برای آن من همیشه قدردان باشگاه خواهم بود. می‌خواهم در مورد جایی فکر کنم که می‌خواهم در سال‌های آینده آنجا کاری انجام دهم. انعکاس من به این ترتیب در حال چرخش است. من به زودی نیاز به انتخاب خواهم داشت. من خیلی سخت فکر می‌کنم."

در همین حال پوچتینو قبلاً اعلام کرده بود که اطمینان دارد این دو بازی با PSG تمدید خواهند کرد. مرد آرجانتینی در مصاحبه اخیرش با RMC گفت: "من معتقدم که نیمار و امباپه برای مدت زیادی در پی‌اس‌حی خواهند ماند. و هیچ شکی ندارم، من بسیار خوش بین هستم. باشگاه سخت در تلاش است تا آنها را در کنار ما نگه دارد. نیمار و کیلیان خوشحال هستند. آنها اینجا سرگرم می‌شوند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала