Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی به ژاوی رسید؛ رکوردی دیگر در شب بریس لئو و به چالش کشیدن سوارز

© AFP 2023 / JOSEP LAGOLionel Messi- Xavi
Lionel Messi- Xavi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2021
عضو شوید
لیونل مسی با عملکردی خیره‌کننده در دیدار شب گذشته بارسلونا در مقابل آلاوز به رکورد ژاوی هرناندز در این تیم دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در سن 33 سالگی بدیهی است که نشانه هایی از افت را داشته باشد و آمار سابق خود که یک گل در هر بازی بود را ندارد.بازیکن آرژانتینی در این فصل در 27 بازی خود 17 گل زده و برای مسی و بارسلونا فصل مشکلی بوده است.

تردیدی نیست که مسی یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و شنبه نیز در بازی بارسلونا و آلاوز  این را نشان داد. بارسا با دبل مسی و گلهایی دیگری از ترینکائو و فیرپو با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

مسی در بازی بارسلونا و الاوز به رکورد 505 بازی در لالیگا رسید و از این حیث با ژاوی هرناندز هافبک اسطوره ای بارسا برابری کرد. لئو در این بازیها مجموعا 458 گل به نام خود ثبت کرده است.

​در حال حاضر مشخص نیست که مسی فصل بعد هم در بارسا می ماند و رکوردهای بیشتری را خواهد شکست یا نه اما قطعا هواداران تیم کاتالان از حضورش لذت خواهند برد.

بعد از شکست مقابل سویا برای هواداران بارسلونا خیلی مهم بود که پیروزی ارزشمندی را در مقابل آلاوز کسب کنند تا با روحیه به بازی مرگ و زندگی مقابل پی اس جی برسند. بارسا حق اشتباه در مقابل تیم پاریسی ندارد چرا که هوادارانشان می خواهند خاطره ناکامی های اروپایی در سالهای اخیر را فراموش کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала