Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تحقیق اتحادیه فوتبال اسپانیا از جرارد پیکه

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه Прибытие сборной Испании в отель после финала ЕВРО-2012
جرارد پیکه     Прибытие сборной Испании в отель после финала ЕВРО-2012 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2021
عضو شوید
اتحادیه فوتبال اسپانیا از جرارد پیکه مدافع بارسلونا در مورد ادعای وی مبنی بر حمایت داوران از رئال مادرید تحقیق کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ جرارد پیکه ممکن است تا 12 بازی محروم شود زیرا ادعا کرده که داوران در اسپانیا به نفع رئال مادرید ویصل می‌زنند.

مدافع میانی بارسلونا توسط FA اسپانیا مورد تحقیق قرار گرفته که قبلاً در نمایش پُست یونایتد در یوتیوب گفته بود که اگر اکثریت قریب به اتفاق داوران لالیگا از رئال حمایت می‌کردند، طبیعتاً هنگام قضاوت در بازی‌های‌شان جزئی از آن تیم خواهند بود.

او پس از صحبت‌های ادواردو ایتورالدو گونزالس داور سابق لالیگا که معتقد است بسیاری از داوران در لالیگا طرفداران رئال هستند، چنین گفته بود.

به گزارش مارکا، بخش صداقت کمیته مسابقات FA اسپانیا اکنون به طور جدی در حال بررسی این نظرات است.

پیکه ممکن است مبلغ کمی جریمه شود که رقمی بین 525 تا 2600 پوند است اما همچنین وی با محرومیت از چهار تا 12 مسابقه روبرو است.

نظراتی که وی را به خطر روبرو ساخته این بود: "روز دیگر یک داور سابق گفت که 85٪ داوران طرفدار رئال مادرید هستند. چگونه آنها به نفع رئال مادرید ویصل نخواهند زد؟ حتی ناخودآگاه، چگونه آنها تصمیم نمی‌گیرند که تصمیمات بیشتری نسبت به طرف محبوب خود نگیرند؟ و من به حرفه‌ای بودن داوران احترام می‌گذارم و می‌دانم که آنها سعی می‌کنند بهترین کار خود را انجام دهند اما وقتی لحظه‌ای تردید پیش می‌آید..."

آخرین بار بارسلونا 83 کارت دریافت کرده و شش کارت سرخ در حالی‌که به رئال 72 کارت زرد نشان داده شده و چهار بازیکن اخراج شده است.

پیکه در حال حاضر به دلیل مصدومیت طولانی مدت در ناحیه زانو از میادین دور است و ناامید خواهد شد که به دلیل صحبت‌هایش با چنین محرومیتی مواجه شود.

در ال کلاسیکو در ماه اکتوبر، رونالد کومان سرمربی بارسلونا از تصمیم برای دادن یک پنالتی به رئال مادرید در شکست 3-1 عصبانی شد زیرا او ادعا کرد VAR فقط علیه تیمش عمل می‌کند.

کومان به بارسا تی وی گفت: "هر تصمیمی خلاف ماست. در پنج بازی هیچ کدام به نفع ما نبوده است. یک پنالتی [لئو] مسی مقابل سویا اعلام شد و کارت سرخ مقابل ختافه اعلام نشد. مجازات امروز فقط اتفاقی است که در منطقه می‌افتد."

بارسلونا در رقابت‌های قهرمانی با یک بازی درخشان سه امتیاز عقب است اما هر دو غول اسپانیایی دنباله رو اتلتیکو مادرید هستند که با دو بازی کمتر از رقبا در صدر جدول ایستاده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала