Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت پوگبا تایید شد؛ هافبک فرانسوی بزرگ‌ترین غایب شیاطین سرخ در لیگ اروپا + عکس

© AP Photo / Clive BrunskilPaul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021
Paul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد، مصدومیت پُل پوگبا از ناحیه ران پا را تایید کرد و مدعی شد که این بازیکن چند هفته قادر به همراهی شیاطین سرخ نخواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، یک شنبه شب همین هفته و در جریان تساوی منچستریونایتد برابر اورتون، پُل پوگبا ستاره فرانسو شیاطین سرخ مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد.

این بازیکن در دقیقه 39 و بعد از یک پاس ساده به ویکتور لیندلوف از ناحیه ران پای راست احساس ناراحتی کرد و روی زمین نشست. او که می‌دانست امکان ادامه بازی را ندارد، با اشاره دست از کادر فنی منچستریونایتد خواست تا او را تعویض کنند و لحظاتی بعد جای خود را به فِرِد داد.

حالا باشگاه منچستریونایتد در مورد مصدومیت ستاره فرانسوی جزئیات ارائه کرد و مدعی شد که معاینات ابتدائی نشان می‌دهد که او از ناحیه ران پا مصدوم شده و نمی‌تواند چند هفته به میدان برود.

گفته می‌شود که این بازیکن دیدار برابر وستهام در رقابت‌های اف ای کاپ، وست بروموویچ در لیگ برتر و رئال سوسیداد در رقابت‌های لیگ اروپا را از دست خواهد داد.

پوگبا در حالی مصدوم شده که در چند هفته اخیر نمایش درحشانی در ترکیب یونایتد داشت و یکی از عوامل اوج‌گیری این تیم بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала