زاخارووا: چاره‌ای جز بیرون کردن دیپلمات‌های اروپایی نداشتیم

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر زاخارووا: چاره‌ای جز بیرون کردن دیپلمات‌های اروپایی نداشتیم
زاخارووا: چاره‌ای جز بیرون کردن دیپلمات‌های اروپایی نداشتیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2021
عضو شوید
سخنگوی وزارت خارجه روسیه درپیوند با اقدام کشورش به بیرون کردن سه دیپلمات اروپایی گفت، که به دلیل شرکت آن‌ها در اعتراضات غیرقانونی چاره‌ای جز این وجود نداشت.

 واکنش آلمان به اخراج سه دیپلمات اروپایی از روسیه     - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
واکنش آلمان به اخراج سه دیپلمات اروپایی از روسیه
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در پیوند با تصمیم این کشور برای بیرون کردن سه دیپلمات آلمانی، لهستانی و سویدنی توضیحاتی را ارائه داد.

 زاخارووا گفت: متاسفانه، چاره‌ای جز اقدام و اخراج دیپلمات‌های اروپایی که در رویدادهای غیرمجاز شرکت می‌کردند، نداشتیم.

 وزارت خارجه روسیه روز جمعه اعلام کرد، که مسکو سه دیپلمات آلمانی، لهستانی و سویدنی را که در اعتراضات غیرقانونی در حمایت از «الکسی ناوالنی» مشارکت داشتند عنصر نامطلوب خوانده و اخراج کرده است.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه در این خصوص اعلام شد: «طرف روسی انتظار دارد که در آینده هیات‌های دیپلماتیک پادشاهی سویدنی، جمهوری لهستان و جمهوری فدرال آلمان و پرسنل آنها، دقیقا از معیارهای قانون بین‌المللی تبعیت کنند».

یک منبع در مسکو به خبرنگاران گفت، که دیپلمات سویدنی در راهپیمایی بدون مجوز در سنت‌پترزبورگ در روز ۲۳ جنوری (۴ دلو) حضور داشت. این در حالی بود که سفارت سویدن مدعی شد که دیپلمات این کشور تنها ناظر تظاهرات بوده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала